Manchester United 2007-2008

  • 119 137
  • 719

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Kyllä pala nousi kurkkuun kun luin tänä aamuna asiasta. Ole Gunnar oli minulle yksi suurimmista "vanhan koulukunnan" hyökkääjistä.
Kiitos Ole.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Täältäkin hatunnosto OGS:lle. Giggsyn ja Schmeichelin ohessa ainoa ikinä arvostamani ManU:n pelaaja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Arvattavissa miehen lopettaminen oli, todella sääli silti. Huikea sälli oli.

Berbatoville hv (ellei sitten vedätä) ja Anelka kehiin kiitos.
 

Jens W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man Utd, Batistuta, Argentiina, RoPs
Täältäkin hatunnosto OGS:lle. Giggsyn ja Schmeichelin ohessa ainoa ikinä arvostamani ManU:n pelaaja.

Perskeles!! Miten mä muistelisin, että oisin kuullu pooliganin julkisesti tilittävän(kyynel silmässä) Kuinka hän toivoisi Cristianoa pooliin ja kuinka uskomaton on tämän karskin korpisoturin timmiin treenattu vartalo!! Lisäksi muistelen hänen kehuneen miehen urheutta ja ylistäneen hänen uskomatonta taitoaan pelata jalkapalloa yksinkertaisesti, turhia kiemurtelematta!!
Tämä jos mikä kertoo arvostuksesta, joten etköhän pooligan ota vähän sanojasi takaisin??

Vai oisinko mä sittenkin nähnyt unta.....
 

Outsider

Jäsen
Olisi suonut mielellään Olelle yhden kauden terveenä ennen uran päätöstä, mutta varmaan toisaalta helpottava päätös lopettaa, kun paikat ei kerran kestä. Hienoa että pysyi kaikki nämä vuodet Manchesterissa, vaikka varmasti muuallakin olisi ollut kiinnostusta, KIITOS.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Ole Gunnar Solskjär - hieno pelaaja, hieno ihminen ja joukkuepelaaja vailla vertaa. Kiitos ja kaikkea hyvää jatkossakin.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Perskeles!! Miten mä muistelisin, että oisin kuullu pooliganin julkisesti tilittävän(kyynel silmässä) Kuinka hän toivoisi Cristianoa pooliin ja kuinka uskomaton on tämän karskin korpisoturin timmiin treenattu vartalo!! Lisäksi muistelen hänen kehuneen miehen urheutta ja ylistäneen hänen uskomatonta taitoaan pelata jalkapalloa yksinkertaisesti, turhia kiemurtelematta!!
Tämä jos mikä kertoo arvostuksesta, joten etköhän pooligan ota vähän sanojasi takaisin??

Vai oisinko mä sittenkin nähnyt unta.....
Kyllä tämä taitaa olla kieroutuneen mielesi tuotoksia. Kristiinan pelitaitoja ei käy (enää) kiistäminen, mutta timmistä vartalosta sanottakoon sen verran, että jos jaksais vähääkään reenaaminen kiinnostaa, niin äkkiähän tollasen salilla ja "kaurapuurolla" hankkii.

Ja mitä yhteistä on karskilla korpisoturilla ja Kristiinalla? Joku laittakoon vastauksen yv:nä minulle, jos jotain keksii.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Rooney 'not far' from return

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=467734

Päivä on tällä uutisella pelastettu.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Vaikka en ole ManU-fani, niin oli oikeasti aika liikuttava hetki, kun Roy Keane palasi äsken Old Traffordille, jalkapalloa parhaimillaan.
 

Brad

Jäsen
Täysin turha Tevez penkille ja Saha sisään.

Turha selittää Tevezin surkeutta keskenkuntoisuudella, eihän toi saa pallon kanssa mitään aikaan. Floppi.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Täysin turha Tevez penkille ja Saha sisään.

Turha selittää Tevezin surkeutta keskenkuntoisuudella, eihän toi saa pallon kanssa mitään aikaan. Floppi.


Ääh...Vika ei ole Tevezin täysin. Kun saadaan puhdas kärki(Saha) kentällä tullee Tevezille enempi tilaa. Eihän 170cm mies siellä isojen miesten keskellä pärjää. Totta on että Tevez ei vielä ole täysin iskussa. Ja on ollut vaisu niissä vähäisissä tilanteissa mitä on saanut. Mutta Floppiksi en vielä haukuisi.

Saha ja Carrick kentälle, Scholes ja Eagles pois.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Täysin turha Tevez penkille ja Saha sisään.

Turha selittää Tevezin surkeutta keskenkuntoisuudella, eihän toi saa pallon kanssa mitään aikaan. Floppi.

Heikko on ollut taas vaihteeksi, mutta ei nyt vielä viitsi välttämättä ihan flopista puhua, koska emme ole vielä nähneet mitä saa aikaiseksi kaksikko Rooney-Tevez. Tämän hetkisestä pelistä täytyy sanoa, että Eagles on ollut todella pirteällä peli päällä. Evra on myös ollut jälleen loistava.
 

viikink1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3 ekaa peliä hyvää, mutta tuloksetonta peliä. Nyt kaksi peliä ei niin hyvää, mutta tuloksekasta. Tässä tilanteessa ei ole tosin mitään väliä millä ne voitot tulee sillä nyt on otettava niitä voittoja ettei kärki karkaa. Kuitenkin se on melko varmaa, että hyvää peliä nähdään ja tuloksekasta kunhan R&R saadaan kehiin.

Tämän päivän peli oli melko huonoa ja tilanteita ei saatu koko ekaan 45 minuuttiin. Siinä vaiheessa vitutti vielä se, että kone meni tilttiin ennen pelin alkua eikä Keanon vastaanottoa nähnyt suorana...Ekan puoliajan dominointi oli aikas näennäistä sillä sen Sunderlandin 8 miehen sumpusta ei kyllä sitten millään menty ohitse. Ja kun siellä kentällä ei ollut Ronaldon ja Rooney tasoista luovuutta niin tuloksetonta syöttelyä 30 metrissä siitä vain tuli. Ja ongelma oli myös se, että kunnon kärkeä ei ollut jotka taistelisivat niistä palloista myös jos ne ovat enemmän kuin 30cm maasta ilmassa. Ja kaikenlisäksi Tevez ja Anderson pelasivat liian alhaalla.

Sitten tuli toiselle puoliajalle kentälle Saha joka olikin heti alusta saakka sähäkkä ja vaarallinen. Yksi näppärä kääntölaukaus ilmassa oli yllättää Gordonin joka kuitenkin torjui tilanteen hyvin. Ylhäällä oli heti enemmän muutenkin tilaa kun siellä oli puhdas kärki. Toisaalta myös se, että Sunderland sai vähän otetta antoi myös tilaa sillä enää 8(+Gordon) sijasta olikin 7(+Gordon) puolustamassa. Tevez ei vakuuttanut, mutta kunhan saa pelata paremmassa roolissa niin eiköhän tulostakin tule vaikkakin yllättävän hitaalta onkin näyttänyt...Jaa niin ja maali oli sitten kulmasta joka pistettiin etutolpalle ja Gordon vähän tuli huolimattomasti siihen ja Saha puski sen verkon perukoille tämän edestä. Loppu peli menikin aikaa kulutellessa.

Puolustus oli niin vakuuttava kuin tuossa pelissä oikeastaan voi olla. Hargreavesillakin näyttäisi oleva ihan kelpo veto joten muutenkin hyvin pelanneen miehen jalasta tulee lähtemään muutama maali tällä kaudella. Ensi peliin sitten Ronaldo jo kehiin ja kärjessä toivottavasti Tevez(tai Rooney) ja Saha. Eiköhän silloin nähdä samanlaista peliä kuin tällä kaudellakin parhaimmillaan, mutta sillä pienellä erolla, joka erottaa jyvät lakanoista...

Ei mulla muuta, Louis-poika on palan(n)ut!
 

Chintiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Mitenkäs toveri-manulaiset näkivät Andersonin Valioliiga-debyytin? Itse en ottelua nähnyt, mutta esim BBC käytti ilmaisua "uninspiring debut". Oliko mies heikkokuntoinen vai vielä totuttautumassa Valioliigan pelityyliin vai mistä johtui vaisuus?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Hei Hei!

Ronaldolla on kunnon meno päällä:

http://perezhilton.com/?p=4843

Saas nähdä millainen soppa tästä lähtee..

Jaahas, nyt samainen uutinen on uutisoitu myös Ilta-Sanomien toimesta. Ronaldon orgiat!!

Pari kohtaa lehtijutussa oli, mitkä nostivat vienon hymyn kasvoille: "Tunsin itseni halvaksi. Olen maannut yli 200 miehen kanssa eikä minua ole koskaan kohdeltu niin huonosti. Meidän tunteemme eivät kiinnostaneet miehiä. He eivät edes puhuneet. He vain siirtelivät vartaloitamme oikeisiin asentoihin, Tyese kitisi."

Hmm.. Tyttö myy itseään rahasta ja ihmettelee kun miehiä ei kiinnosta heidän tunteensa.. Tulikohan tämä tieto tytölle suurenakin yllätyksenä, luulisi että olisi vähän verran perehtynyt ammattiinsa, ennen kuin rupeaa painamaan hommia..

Ja mukana menossa Andersson ja nuori tähti Dani. Sir Alex mielissään?!?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mitenkäs toveri-manulaiset näkivät Andersonin Valioliiga-debyytin? Itse en ottelua nähnyt, mutta esim BBC käytti ilmaisua "uninspiring debut". Oliko mies heikkokuntoinen vai vielä totuttautumassa Valioliigan pelityyliin vai mistä johtui vaisuus?

No aivan varmasti Valioliigaan vasta totuttelemassa. Ei näiden Andersonien ja Nanien ole tarkoitus tällä kaudella vielä olla välttämättä runkopelaajia. Nykyään on kyllä ihme fudiksen seuraajien keskuudessa tämä asenne, että luullaan pelaajan olevan "valmis," kun hänet ostetaan. Sama tietysti koskee osaa mediaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
FF2:lla oltiin sitä mieltä että Andersonia peluutettiin liian syvällä eikä hän näinollen päässyt tekemään hyökkäyksessä mitään merkittävää.
 
Eipä se Anderson mitään ihmeellistä esittänyt, mutta sen mitä teki, teki hyvin. Tarjosi itseään hyvin pelattavaksi ja syötöt olivat kohdillaan. Andersonin jalastahan lähti se Tevezin puolittain vapauttanut syöttökin. Oma mielikuvani jäi positiiviseksi.
 
Mitenkäs toveri-manulaiset näkivät Andersonin Valioliiga-debyytin? Itse en ottelua nähnyt, mutta esim BBC käytti ilmaisua "uninspiring debut". Oliko mies heikkokuntoinen vai vielä totuttautumassa Valioliigan pelityyliin vai mistä johtui vaisuus?

Olen varma, että Andersonin nivusissa painoi vielä aiemmat pool orgyt yhdessä Ronaldon ja muutaman huoran kanssa. Kyllä Sir Alexin pitäisi jo tällä managerikokemuksella tietää, että kaveria ei kannata peluuttaa ainakaan avauksessa tuollaisen urheilusuorituksen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös