Sinne meni FA -cupin voittosaumat..
Olin tippua penkiltä kun näin tuon Unitedin kokoonpanon eiliseen peliin. Tuossa taas haettiin kokemusta junioreille ja missä paikassa, FA -cupin välierässä! Kuten täälläkin mainittiin, taisi tuo olla sitä kyseisen cupin aliarvostamista. Toki noille nuorille pitää antaa peliaikaa ja mahdollisuus pelata tärkeissä matseissa, mutta miksi noin monen piti olla pelaamassa yhtä aikaa? Kokoonpanoon olisi voinut vaihtaa Tevezin tilalle WR10 ja Parkin tilalle CR7:n, luulempa että näillä järjestelyillä olisi 2-3 kihausta nähty ennen 90min täyttymistä. Eihän Tevez ja Park mitään junnuja ole, mutta nämä jätkät eivät kyllä otteillaan eilen häikäisseet ja näyttäneet esimerkkiä nuorisokaartille.. Edellä mainitut vaihdot päikseen ja muuten sama kokoonpano niin jälki olisi ollut toista. Toki tuossa varmaan myös opeteltiin pelaamaan ilman Ronaldoa. Koska mitä ilmeisemmin hän jättää ManU:n kauden jälkeen. Unitedin peli kuitenkin on kulkenut nyt usean kauden täysin Ronaldon kautta.
Itse en ehtinyt katsomaan kuin jostain 60 minuutin kohdalta, mutta mikäli Virkkuseen on uskominen (ja onhan siihen) niin ei mistään suuresta en jäänyt paitsi. =)
Omia huomioita näkemästäni (loppu)pelistä oli mm. se että selkeän johtajan puuttuminen kentältä näkyi todella selvästi. Tästä syystä mm. Andersson ja Park & kumppanit tekivät yksittäisiä juoksuja hakien itselleen vetopaikkaa. Syöttely oli sellaista näennäistä siirtelyä, eikä sitä tälläkin kaudella nähtyä kunnollista pelinrakentamisen meininkiä ollut. Kun Berbatov tuli kentälle, luulin että nyt homma muuttuu, mutta peli meni vielä vaikeammaksi. Kun Berba sai pallon, muu (nuoriso)joukkue jäi odottomaan paikalleen että mitä mahtaa maestro pallon kanssa tehdä? Tämän seurauksena tilanne kuivui usein kokoon.
Da Silvan veljeksillä ei näy käyvän tasan onnen lahjat. Fabion olen nähnyt pelaavan kahdesti ja molemmilla kerroilla ottelu on jäänyt kesken loukkaantumisen vuoksi. Todella surkea tuuri. Rafael on taas ollut mielestäni todella hyvä ja käyttänyt mahdollisuutensa mainiosti.
Paul Scholes. Kaveri ei kyllä vakuuttanut eilenkään. Alkaako hänen aikansa olla ohi? Viimeistä kauttako mennään?