Tervehdys pienen kesätauon jälkeen palstan City-väelle! (ja miksei toki muillekin). El Kun diilin virallista julkaisua tässä vesikielellä odotellaan. Minä sanoin vielä ketjun avatessa, että "ei tuu Aguero tännepäin ikänä". Niin se vaan tilanteet futismaailmassa muuttuu, mutta olen sen tyylinen kirjoittaja joka tykkää spekuleerata monenlaista. Vaikka sitten jälkeenpäin kaikki olisi mennyt metsään. Se on mielestäni hauskempi tyyli kirjoittaa, kuin päteminen kylmillä faktoilla. Jokatapauksessa todella hieno homma!
Saa nyt nähdä miten tämä vaikuttaa esimerkiksi Teveziin, siinä olisi kyllä julmetun kova kaksikko, jos Tevez jäisi. Itse en usko edelleenkään siihen. Balon tempusta sen verran, että näytti aidosti siltä kuin tämä luulisi tilanteen olleen paitsio. Mutta totuuden tietää vain herra itse.
AJ:n mahdollinen siirtyminen Chelskiin olisi, kuin isku sydänalaan. En usko, että Mancini päästää jannua mihinkään. Kyllä hänenkin täytyy tajuta miten tärkeä pelaaja on kyseessä, etenkin tulevaisuutta ajatellen. Weiss on tietysti siellä takana odottamassa mahdollisuutta jos nyt Adam sitten myydäänkin.
Mites onko pojat katselleet harjoitusotteluita, kuka on esiintynyt edukseen? Itsellä ei ole ollut mahdollisuuksia matseja tapittaa. Highlightstit on tsiigattu, mutta ne kertovat lopulta aika vähän.