Onkohan Mancinilla vähän turhankin kova luotto joihinkin pelaajiin? Tänään(tai teknisesti eilen) kun City joutui vajaalle, niin tuntui että Yaya ja Balotelli juokseneet enää ollenkaan. Varsinkaan Yaya sen yhden spurttinsa jälkeen. Hassut sinällään kyllä nuo vaihdot ja Dzeko esim. aivan liian myöhään.
Ei ehkä halunnut muuttaa suunnitelmansa avainpalasia? Vielä, kun hänen rakentamansa suunnitelmat ovat tällä kaudella toimineet hyvin, mutta iso virhe(itä). Minullahan meni aika lahjakkaasti kuppi nurin, kun Mancini alkoi tuota hassua vaihtorulettiaan pyörittää.
Tällä kaudella asiat ovat toistaiseksi menneet hyvin, mutta olenko aivan väärässä jos heitän, että juuri se mitä tehdään laivan kääntämiseksi joukkueen ollessa pulassa on hänen heikkoutensa managerina?
Minulla tulee viime kaudelta mieleen useita *täh* hetkiä. Kenties ero, on vain jalkapallofilosofiassa. Siinä missä itse en olisi mistään hinnasta ottanut Silvaa vielä siinä vaiheessa vaihtoon, Mancini ajatteli varmistavansa kohtuu arvokkaan tasuripisteen. Olisin itse heittänyt Dzekon samalla kentälle Kolon kanssa ja Balotelli siis pois. NdJ, sitten myöhemmin kentälle varmasti juuri Yayan paikalle, kun tältä loppui bensa täysin juuri sen spurtin jälkeen. Oli pari minuuttia lähes liikkumatta. Siinä vaiheessa, kun Dzeko sitten pääsi kentälle, olivat kaikki jo niin puhki, ettei hänelle saatu enää pelattua palloja.
Noh, se on helppo täältä kotoaan huudella ilman minkäännäköistä pätevyyttä, jollei penkkiurheilua lasketa. Ja toki on muistettava, että Clichyn(ansaittu) toinen keltainen pisti kaikki hankalaan asemaan. Ja Joleonin käsipalloilu vielä sinetöi sen, ettei Mancinin hamuamaa vieraspistettä saatu.
Katellaan jos huomenna muuta, mutta vähän oli pakko purkaa ajatuksia. Ilman muuta Mancini on hieno manageri ja vaikuttaa ehkä näin luettuna ylimitoitetulta kitinältä. Noh, seuraavaksi Arsenal kotona. Iso peli sekin. Jännä nähdä miten joukkue reagoi.