Mulla menee Ruutu+ ja Viasatin jääkiekkopakettiin 58,85 € kuukaudessa. Säästin tuon 5 snt kuussa, kun en ottanut futista sisältävää yhteispakettia vaan nuo kaksi erikseen ;) Ei vaan, ajattelin ensin selvitä pelkällä liigalla, mutta eihän sitä enää pystynyt olemaan ilman änäriä. Sais varmaan muutettua asiakaspalvelun kautta vielä kun sitoutuisi 12 kuukaudeksi, mutta en taida viitsiä. Mulla on ongelmia ehtiä katsoa edes tarpeeksi lätkää, ja viime kaudellakaan en tainnut kattoo kuin pari futismatsia, joten ihan sama.
Noita suoratoistoja en oo kaivannut, vaikeuksia ehtiä kattoo kaikkea edes normaali-tv:sta, ei mulla ole aikaa tuijotella sarjoja kovin nopeaan tahtiin sitten kuitenkaan. Mä en ymmärrä pelkästään noita katsovia. Tai ymmärrän monessa asiassa, mutta katsotteko esimerkiksi ajankohtaisohjelmia ollenkaan vai esimerkiksi areenan ja vastaavien kautta sitten?
Noita suoratoistoja en oo kaivannut, vaikeuksia ehtiä kattoo kaikkea edes normaali-tv:sta, ei mulla ole aikaa tuijotella sarjoja kovin nopeaan tahtiin sitten kuitenkaan. Mä en ymmärrä pelkästään noita katsovia. Tai ymmärrän monessa asiassa, mutta katsotteko esimerkiksi ajankohtaisohjelmia ollenkaan vai esimerkiksi areenan ja vastaavien kautta sitten?