Maistuvin hedelmä?

  • 4 140
  • 47

Maistuvin hedelmä?

  • Ananas

    Ääniä: 19 9,7%
  • Appelsiini

    Ääniä: 16 8,2%
  • Aprikoosi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Avokado

    Ääniä: 0 0,0%
  • Banaani

    Ääniä: 40 20,4%
  • Greippi

    Ääniä: 5 2,6%
  • Kiivi

    Ääniä: 13 6,6%
  • Kirsikka

    Ääniä: 4 2,0%
  • Luumu

    Ääniä: 2 1,0%
  • Mandariini

    Ääniä: 25 12,8%
  • Omena

    Ääniä: 15 7,7%
  • Persikka

    Ääniä: 11 5,6%
  • Päärynä

    Ääniä: 20 10,2%
  • Viinirypäle

    Ääniä: 16 8,2%
  • Jokin muu, mikä?

    Ääniä: 10 5,1%

  • Äänestäjiä
    196

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Elämää suurempi gallup.. :D :rolleyes:
Päärynä maistuu hyvältä, banaania mutustelen useasti kätevän pakkauksensa ansiosta -ugh, ugh- Eli parhaan makuinen eli ole lempihedelmäni. Voi murhetta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Banaani ehdottomasti... ihan syöntimielessä siis :rolleyes: :D
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viinirypäleet ja ananas kävivät tiukan taistelun mutta valitsin viinirypäleet.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki maistuisi, jos olisi varaa ostaa mokomia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kielletty hedelmä ehdottomasti!!!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mango on kyllä yhdessä Ananaksen kanssa parasta. Itse olen siinä onnellisessa tilanteessa että olin kesätöissä citymarketin heviosastolla ja siellä sain maistella kaikkia hedelmiä mitä sieltä löytyi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pineapple!

"Älä pure mun ananasta", hoilotti aikoinaan Lapinlahden Linnut.

Maistuu hyvältä sekä viipaleina että murskana.. NAM!
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kyllä vesimeloni on paras hedelmä. Kunnollisia sellaisia tosin saa harvemmin, mutta silloin kun saa, nautinto on sitäkin suurempi. Myöskin kiivi, omena, viinirypäle ja ananas ovat kelvollisia hedelmiä. Sen sijaan esimerkiksi appelsiinia, päärynää tai banaania en ole syönyt moneen vuoteen. Ainakaan pelkästään, jossain kakussa tai leivoksessa ehkä.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mandariinit, banaanit ja päärynät maistuvat keskimäärin parhailta, mutta omena on parhaimmillaan niin jumalaisen hyvää, että se sai ääneni. Harmi vaan, että olen ilmeisesti omenalle hiukan allerginen: "hampaat kutiavat" aina kun omppua mutustelen.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Perhana, älkää laittako näin hankalia äänestyksiä.

Kirsikka vei sitten voiton, sitä tulee syötyä sen verran harvoin. Jotensakin feminiininen nimi on myös viehättävä. Tosin kiivi ei ole juurikaan huonompi. Listalta puuttui myös suuri herkku, litsi ja sen lähisukulainen rambutaani.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm...Nyt tultiin mun lempiaiheeseen, mä en pystyis elämään ilman hedelmiä...:)
Mangot on ihania, tosin, on vaikeaa löytää hyviä, kuoriminen hankalaa ja iso kivi sisällä...
Kaikenkaikkiaan paras hedelmä on hyvä mandariini. Hyviä mandariineja, niitä hieman keltaisia ohutkuorisia saa jossain syys-lokakuussa. Ah, ne on sitten ihania.
Vesimeloni on myöskin ihanaa, tosin se sotkee.
Banaani on myöskin hyvä...Monikäyttöinen.

Carambola, eli "Starfruit" on ihanaa, samoin hunajameloni. Ah, se on niin ihanan makuinen, pehmeä, makea, hunajainen...:)

Omenaa, päärynää, kiiviä ja appelsiineja en voi syödä, mutta enpä paljon kaipaakaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti girlzilla15
Banaani on myöskin hyvä...Monikäyttöinen.


:D

Girlzilla teki sen taas :p
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jokin muu..

... eli VIHKOOSI. En kyllä ole sitä koskaan maistanut, mutta olen sen kouluaikoinani joutunut paperille piirtämään, koska opettaja käski. Nimittäin joskus ope käski näin:
- Piirrä vihkoosi appelsiini päärynä ja omena.
Noh, appelsiinin, päärynän ja omenan osasin kyllä piirtää, mutta sitä vihkoosia en ollut koskaan missään nähnyt...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
verigreippi

Seo hyvää. Ei ole niin kirpeää kuin perusgreippi. Aamupalalla aina greippi kahtia, ja puolikas puuron kanssa. Vähän vielä sokrua päälle niin onpas hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös