Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 902
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
VoiXä juOntaja läHetää LentosUukon Mun VirtuAaliLaPAmadoLLe, pliiiizz!!!?!! VoiXte pyyTäÄ viEraaX TiMPe SaLosen???!!?? Se ON IhQ. - *StAR-92*-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
logo ässät
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Konnusuon top-5 kundit?

Tuleex maija vilkkupää millo vieraaxs? Vastaa valvoja pliikkee tää on tosi tärkeetäää plideee... -Angel 96-
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Le Banner
Konnusuon top-5 kundit?

Tuleex maija vilkkupää millo vieraaxs? Vastaa valvoja pliikkee tää on tosi tärkeetäää plideee... -Angel 96-

Konnunsuon top-3:

Allan.
Fedja.
Lefa.

...ottavat vastaan postia kaikilta pissiksiltä.

Maija ei halua tulla tänne six ko myö ollaa tyhmiä. *tarkoittaa valvojia ja chattaajiä*

-valvoja.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
...puolipilvistä, koiliseen kääntyvää tuulta.
Aluksi vesisadetta, muuten enimmäkseen hyvä näkyvyys.
Alavilla mailla hallan vaara.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet, ja salista musiikki kantautui. Mä pokkasin heti ja tanssimaan vein ja parhaimmat taivutukseni tein. Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet, ja minulle hän melkein antautui.

Tarjoilija, kerro mikä kuppikoko sopii tähän kämmeneen?
 

JanJ

Jäsen
Yväskylän top3 mimmit. 1 Pee 2 hilu 3 sanna
onx muita pupuhuhdasta matti alatalo on sexxyyyyy!1
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
yhäiti16 etsii vielki seuraa...ps tytöt älkää IKINÄ antako vekelle vaik kui känissä olis..ps2 veke tuu pliide kattoon sun lastas jouluna!!!!!!!!1
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Kukaan ei uskalla tulla ottaan viivaa mun kaa, mun pappatunturi kulkee 40 km/h, haasteita otetaan vastaan... -*-AmisSäätäjä-*-
 
SaISko sen pipar kakku taikina reseptin taas ruutuun???!!! painan 41kiloo oonko liian laiha pitkä oon 150cm näin eilen paina jaista yhyy juontaja heiluta mulle händyy
 
Viimeksi muokattu:

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
jokerit on osto joukkue . juontaja vilkuta mun marsulle sen nimi on jimi sääpallo eix oo kiva nimi . jimi nielas eilen kymmen senttisen ja tänään se kakkas euron . onx toi normaalii ?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mutta missä on JJ?
 

Kawasaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rio Grande
Minkäslainen on tänään päivä-chätin kisan aihe, ja mikä on kisan palkinto ?

Aromipesä RuLeZ 4-ever !

Ps. JuOnTaJa NäYtÄ kEnKäS! SeN JäLkEeN ViLkUtA mUn mUuRaHaIsElLe ReIno RApaRperiLlE, kOsKa sE tÄyTtI viImE kEsÄnÄ KaKsI vUoTtA!


T: ~ * MaZdA - FaNi 94 * ~
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti Kawasaki
Minkäslainen on tänään päivä-chätin kisan aihe, ja mikä on kisan palkinto ?

Aromipesä RuLeZ 4-ever !

Ps. JuOnTaJa NäYtÄ kEnKäS! SeN JäLkEeN ViLkUtA mUn mUuRaHaIsElLe ReIno RApaRperiLlE, kOsKa sE tÄyTtI viImE kEsÄnÄ KaKsI vUoTtA!


T: ~ * MaZdA - FaNi 94 * ~

Päivän kilpailun aiheena on tänään keksiä lempinimi juontajan koiralle, palkintona juontajan käytettyjä sukkia. -Tiitu- =)=)=)=)
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ja meriveden korkeus tänään 01.02.2002:
Pori - 3,4 cm, Rauma - 500 cm...Hailuoto + 400 cm... ja sää meriasemilla: hyvä näkyvyys 25 km.

Ja itze aziaan:

VIP-viesti suoraan ruutuun:
Sporaa ja TAAAAMMMIII ruuuleezzzz. Soprt s/m-2006, joz bääztään vaan liigaaaan - kallba suksss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T:Båtrig Wezzterbak fäni vm.92
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös