Mahdottomat uutisotsikot

  • 27 121
  • 176

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jari Porttilan vierailija luento Helsingin Yliopistolla: "näin kirjoitan puolueettoman kolumnin"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Juho Mielonen palaa HPK:n kokoonpanoon"

"Kai Rautiolle lähtöpassit HPK:sta - Korpela: 'Tämä oli ainoa mahdollinen ratkaisu' "

HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Tanssii tähtien kanssa lopetetaan!"

"Tuomas Suominen uudesta TPS-sopimuksestaan: Vittu mä oon rikas!"

"Raivokohtaus aamutelevisiossa: Lauri Karhuvaara kiroili ja hakkasi juontajakollegansa!"

"Hjallis myöntää: En mä tajuu jääkiekosta mitään."

"Suurkatastrofi jossain - ihan sama oliko siellä suomalaisia vai ei!"

"Merirosvo-Sinin uusi ura: Ryhdyn turkistarhaajaksi!"

"Selänne tuli kaapista: Olen homo!"

"Aki Sirkesalo julkaisee uuden levyn: Merellistä soulia!"

"Päivi Räsänen vakuuttaa: Raamattu on kannesta kanteen pelkkää paskaa!"

"Kommunistipuolueen Johanna Tukiaisesta uusi presidentti!"

"Jani Toivola vaatii: Homoilta kaikki oikeudet pois!"

"Nyt puhuu Jari Sarasvuo: En kommentoi!"
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Karpaasit Harri Kirvesniemi ja Jari Isometsä: Elämäntapana EPO, mottona: "Mitä siitä maksetaan?" - Totuus suomalaisesta hiihtourheilusta 90-luvulla
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Sami Salo sai pelata koko NHL-kauden ilman loukkaantumisia".
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
TPS hallitus vaihtuu - Ketonen myöntää : "Hallitus veti ihan vihkoon!"

Vahalahti takaisin Tepsiin : "Tein samanlaisen diilin kuin Suominen!"

Ville Hostikka pelasi nollapelin!

Suikkanen :"Rantala on Liigan paras tuomari!"

Vahalahti avautuu paluustaan Tepsiin:

Ville Vahalahti, teet paluun Tepsiin vuoden tauon jälkeen, millä fiiliksin? "No tottakai on hienoa tulla takaisin kotiin."
Mikä sai sinut takaisin Tepsiin? "Onhan Turussa ihan kansainväliselläkin tasolla huipputason organisaatio, ihan sieltä hallituksesta lähtien".
Mikä on suhteesi Ari Vuoreen? "Huippujätkä, ei voi muuta sanoo."
Kerrotko vielä miksi lähdit Raumalle? "No siinä kävi niin että tää meidän nuori toimari ehdotti mulle samanlaista diiliä kuin Suomisellekin. Sanoin että 225€/peli on liian vähän, ja ehdotin korotusta 250€/peli mutta ei sopinut. No tietty mää siitä hieman loukkaannuin ja Vuoren Ari soitti Raumalle että olen loukkaantumisherkkä kaveri."
Minkälaisen sopimuksen nyt teit? "Juttelin Suomisen kanssa ja se sano että 225€/peli riittää jos samalla ajaa taksia 5-7 vuoroa viikossa. Aattelin että eiköhän se ratin pyörittely meikäläiseltäkin onnistu joten paluu Tepsiin oli helppo sopia.
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Jeb Bushista Yhdysvaltain uusi presidentti - Mika Aaltolaa ei tavoitettu kommentoimaan"

"Hjallis katuvaisena: Miks helvetissä mä menin sen Miran valitsemaan enkä Teemua ?"
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Don Cherry: "Aion seurata Minskin MM-kisoja suurella mielenkiinnolla. Toivon näkeväni kisoissa suuren määrän NHL-pelaajia"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suomi sallii nuuskan myynnin - "Katsotaan onko siitä ylimääräistä haittaa, kielletään vasta sitten jos on"

Suomessa alkaa valtiojohtoinen sähkösavuketarvikkeiden valmistus - "Varmistamme valvonnalla, että tarvikkeissa ei ole ylimääräisiä terveysriskejä"

Suomeen porrastettu arvonlisä- ja polttoainevero: "Alueellisilla kompensaatioilla varmistamme, että siellä missä auto on välttämättömyys, on polttoaineen hinta matalampi. Arvonlisäverokanta vaihtelee kansalaisen tulojen mukaan nollasta 30 prosenttiin."
 
Mestiksen mestari nousee SM-Liigaan!

Kyle Turris: "Lähdin MM-kisoihin päästäkseni tutustumaan Valko-Venäjän ruokakulttuuriin"

Ville Leino teki maalin!

Juhani Tamminen myöntää: "Olen narsisti"

Tässä ovat Viidakon tähtöset - kenelläkään kilpailijoista ei ole silikoneja!

Iltalehden pääjohtaja: "Aiomme poistaa Caps Lockilla kirjoitetut otsikot"
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Yhdysvaltojen puolustuspolitiikka keskittyy jatkossa omien rajojensa puolustamiseen - imperialismi jätetään vähemmälle.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"100 000 raivoisaa mielenosoittajaa vaatii Kauppatorilla Niinistön välitöntä eroa !"

"Tilannetta rauhoittamaan tullut Ari Puheloinen kehoittaa armeijan tankkeja kääntämään tykkinsä kohti Presidentinlinnaa ja vaatii Puolustusvoimain sotilaita sekä Suomen kansaa tunnustamaan vallankumousjohtaja Anna Kontulan Suomen lailliseksi hallitsijaksi"

"Anna Kontula: Julistan täten bolivariaanisen vallankumouksen selättäneen imperialisti-kapitalistien pahuuden voimat ja pelastaneen Suomen ikuiselta kadotukselta"
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilveksen monivuotinen toimitusjohtaja jatkaa seurassa.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
'Roskalehti' onnittelee ammattiin valmistuneita!
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
'Roskalehti' onnittelee ammattiin valmistuneita!

Tätä (ylioppilaiden ylistämistä) olen itekin ihmetelly joskus, lähetin jopa kysymyksen tästä näille roskalehdille, mutta mitään vastausta en ikinä saanut.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Talvella otsikoidaan lauhasta tai megapakkasista, kesällä sitten on ensin kylmintä koskaan kesäkuussa ja heinäkuussa on megahelteet uusine ennätyksineen.

Onko kukaan nähnyt tälläistä mahdotonta otsikkoa?

"Sää on tänään juuri sellainen, kuin vuodenaikaan nähden sopii odottaa"
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Onko kukaan nähnyt tälläistä mahdotonta otsikkoa?

"Sää on tänään juuri sellainen, kuin vuodenaikaan nähden sopii odottaa"
Tuo otsikko on mahdoton siksi, ettei se ole uutinen. Samaan sarjaan menisivät seuraavat:

"Mies puhalsi 0,0 promillea."
"Karhu paskoi metsään."
"TPS ei voittanut vieraissa."
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
"Juti aloitti kasviruokavalion"
"Venäjä liittyi Natoon"
"Suikkanen: "Hostikka on ykkäsmolarimme"."
"Syyria lopetti sotimisen. "Rauha on tärkein"."

" Jortikka liikuttui Suomen voitosta"
" Tommi Evilä terveenä kisoihin"
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Gustav Hägglund myöntää: Vesa Keskinen olisi ollut erinomainen sotilas talvisodan etulinjassa"
"Kreikka jättää euron - Aki Kangasharjua ei tavoitettu kommentoimaan"
"Stubb ja Bäckman hauskuuttivat yleisöä Uutisvuodon kuvauksissa"
"Stubb: Bäckman on mainettaan parempi mies" "Bäckman: Alex on oikein rento kaveri"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös