Magein prätkä ikinä?

  • 7 161
  • 40

Magein prätkä ikinä?

  • Yamaha

    Ääniä: 7 8,4%
  • FN

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lambretta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kawasaki

    Ääniä: 3 3,6%
  • B.S.A.

    Ääniä: 0 0,0%
  • Bultaco

    Ääniä: 0 0,0%
  • Harley Davidson

    Ääniä: 28 33,7%
  • Honda

    Ääniä: 9 10,8%
  • Moto Guzzi

    Ääniä: 1 1,2%
  • Suzuki

    Ääniä: 3 3,6%
  • BMW

    Ääniä: 4 4,8%
  • Laverda

    Ääniä: 0 0,0%
  • Norton

    Ääniä: 4 4,8%
  • Indian

    Ääniä: 1 1,2%
  • Triumph

    Ääniä: 6 7,2%
  • Ural

    Ääniä: 5 6,0%
  • Zündapp

    Ääniä: 1 1,2%
  • Gilera

    Ääniä: 0 0,0%
  • joku muu, mikäs?

    Ääniä: 11 13,3%

  • Äänestäjiä
    83

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mikäs on juuri SINULLE ollut se kautta aikain hienoin moottoripyörä? Tässä äänestysluettelossa on pyörien valmistajien nimiä eri aikakausilta... miellyttääkö silmää (tai muita vartalon osia) just jonkin tietyn valmistajan tietty malli? Oi, kertokaa se meille!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Zambonimiehelle ja krobbelle tiedoksi, että te ette tiedä prätkien kuninkaasta yhtään mitään, ennenkuin olette ajelleet neukkujen URALILLA Helsingistä Riihimäelle. Minä olen ajellut.
Kyydin aikana munuaiset nousivat niskaan, kivekset menivät jonnekin kainaloseudulle piilloon ja selkäranka valui takarenkaan päälle lokasuojalle. Tämä ihan vaan tiedoksi niillekin, jotka väittävät ettei Harrikalla voi ajaa "matka-ajoa", kun sen kone potkii ja täristää niin vitusti. HAH! URAL ON AINA URAL!

Äänestin kuitenkin Hondan 1971-vuoden 750-kuutioista, ihanaista - neljällä kromatulla pakoputkella varustettua katutorbeedoa. Oi niitä aikoja!
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Zambonimiehelle ja krobbelle tiedoksi, että te ette tiedä prätkien kuninkaasta yhtään mitään, ennenkuin olette ajelleet neukkujen URALILLA Helsingistä Riihimäelle.

Jawa on jotain käsittämättömän ihanaa. Muistan kuinka naapurin Yrjön Jawan satulassa "kylmäajo" sai munapussitkin räkänokalla seisomaan. Silloin ei tytöistä välitetty, ensimmäiset märät unenikin sain kun ajoin unissani muhkealla Jawalla pitkin kylän raittia.

Ps. Mä rakastan Jawaa, saako sitä muuten äänestää kesätyttö kisassa?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe
[B

Ps. Mä rakastan Jawaa, saako sitä muuten äänestää kesätyttö kisassa? [/B]

Älä rupee alkamaan... sinäkin, Brutukseni!

Vaikka kyseisessä kisassa ei voi äänestää "jaawaa", niin onhan siellä äänestyskohteina kuitenkin tarjolla monen monituista "hiiwaista wiivaa".
Voi viddu mä olen taas ketterä. I kill me.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Harrikka on mottoripyörien Rolls-Royce.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti pancor
Harrikka on mottoripyörien Rolls-Royce.

Jaa, onko Rolls-Royce sitten autojen Harrikka?

Oletko ihan tosisassi tehnyt esim. reissua 2000 kilometriä putkeen Harley Davidsonilla tai vaikkapa isolla BMW:llä?
Minä olen kumpaakin koittanut (kyseisellä matkalla), ja kyllä ainakin matkapyöränä Bemari on ylivoimainen mukavuuksineen.

Noh, eihän tätä tässä kysyttykään, kunhan laitoin Nahan taaemmaksi, että Nuppi pääsee esiin.

Vaikka itse äänestin oman nuoruuteni nostalgista Hondaa, niin muuten ääni olisi mennut Baijerin Motor Werkin yli 1000-kuutioisille tuotteille.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Predator
Zambonimiehelle ja krobbelle tiedoksi, että te ette tiedä prätkien kuninkaasta yhtään mitään, ennenkuin olette ajelleet neukkujen URALILLA Helsingistä Riihimäelle. Minä olen ajellut.
Kyydin aikana munuaiset nousivat niskaan, kivekset menivät jonnekin kainaloseudulle piilloon ja selkäranka valui takarenkaan päälle lokasuojalle. Tämä ihan vaan tiedoksi niillekin, jotka väittävät ettei Harrikalla voi ajaa "matka-ajoa", kun sen kone potkii ja täristää niin vitusti. HAH! URAL ON AINA URAL!

Äänestin kuitenkin Hondan 1971-vuoden 750-kuutioista, ihanaista - neljällä kromatulla pakoputkella varustettua katutorbeedoa. Oi niitä aikoja!
Pyh ja pah.
Ducati on koetuista paras.

Jaa että '71 pyöriä? Faijalla on tallissa niitä 71 Kawasakeja, Mach 1 vai mitä lie... 500cc, 2-tahti. Karmeita pelejä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti krobbe
Missäs on Jawa prätkien kuningas?

Jawa, tuo legendaarinen tsekki. Samaan kategoriaan kuuluvat IFA ja MZ. Jawoilla olen päässyt ajamaankin, mutta IFA ja MZ ovat vain papalta kuultujen 40-luvun mp-kokemusten varassa. Silloin, kun ajettiin pyörällä kesät ja talvet.

Oma favorite on kuitenkin Ducati. Ne äänet!
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Predator
Jaa, onko Rolls-Royce sitten autojen Harrikka?

Oletko ihan tosisassi tehnyt esim. reissua 2000 kilometriä putkeen Harley Davidsonilla tai vaikkapa isolla BMW:llä?
Minä olen kumpaakin koittanut (kyseisellä matkalla), ja kyllä ainakin matkapyöränä Bemari on ylivoimainen mukavuuksineen.

Noh, eihän tätä tässä kysyttykään, kunhan laitoin Nahan taaemmaksi, että Nuppi pääsee esiin.

Vaikka itse äänestin oman nuoruuteni nostalgista Hondaa, niin muuten ääni olisi mennut Baijerin Motor Werkin yli 1000-kuutioisille tuotteille.

En ole ajanut mutta Harrikassa lähinnä tunnearvo ratkaisi ääneni. Itseasiassa en ole isoilla moottoripyörillä ajanut juuri laisinkaan sillä en omista korttia. Harrikassa on vain sitä jotakin mikä saa itseni syttymään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Harrikkaa äänestin. tässähän näitä on muidenkin pällisteltäväksi asti. Kivasti kromi kiiltelee.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vanha kunnon Zeta-Kawa höystettynä puukengillä ja farkkushortseilla.Ego ei mahtuisi enää motarillekkaan.

Kyllähän nuo Harrikat ihan orkkiksina tai rakennettuina ovat aivan mielettömän upeita menopelejä mahtavine äänineen.
 

scholl

Jäsen
Ulkoisesti ehkä makein prätkä, mitä olen nähnyt, oli Discovery Channelin American Chopper ohjelmassa nähty Daytonassa kilpaillut Aussi-prätkä, jonka se kyseinen henkilö oli tehnyt kokonaan alumiinista. Se oli aika särmä peli.

Mutta muuten en saa prätkistä niin suuria kiksejä, vaikka esteettisesti jotkut ovatkin mieluisampia kuin jotkut toiset. Käyttö ratkaisee valinnan. Bemarit ja italialaiset Bimota, Ducati, MV Agusta, Piaggio tarjoavat yhteensä lähes jokaisen käyttötarkoitukseen sopivan pelin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bemari-mies äänestää Bemaria. Kai se prätkä on hieno, kun autokin on.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti scholl
Ulkoisesti ehkä makein prätkä, mitä olen nähnyt, oli Discovery Channelin American Chopper ohjelmassa nähty Daytonassa kilpaillut Aussi-prätkä, jonka se kyseinen henkilö oli tehnyt kokonaan alumiinista. Se oli aika särmä peli.
Hienoja pyöriä se kyseinen kaveri kyllä tekee, vaivaa säästämättä. Ohjelma taisi tosin olla World Biker Build-off. American Chopper keskittyy Teutulin isäpapan ja poikain rakanteluun ja erimielisyyksien selvittelyyn. Vaikka en mene vannomaan, ettei tämä alumiinipyörä olisi siinäkin näkynyt. Whatever.

Hienoimmat pyörät löytyy akselilta WCC vs. OCC.

Regular-pyöristä H-D lienee the one and only.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
32,8 hevosvoimainen Aprilia AF1 Sintesi oli mahtipeli 16 vuotiaana nöösipoikana. Täysi-ikäisenä kuolauksen kohteena oli Kawasakin 1100 ZZR, tyypityksen jälkeen pyörä jäi kuitenkin ostamatta ja päätin ostaa elämäni ensimmäisen uuden auton.

Tällä hetkellä voisin harkita näistä kahdesta vaihtoehdosta:

Aprilia RSV 1000 R Factory http://www.aprilia.fi/index.php?sivu=RSV1000RFactory

Kawasaki Ninja ZX-12R http://www.kawasaki.fi/index.php?sivu=mallit&rec_id=1

Mikäli nyt olisi pakko sanoa, kumpaa pidän hienonpana, niin se on Aprilia.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti BigRedBob
Hienoja pyöriä se kyseinen kaveri kyllä tekee, vaivaa säästämättä. Ohjelma taisi tosin olla World Biker Build-off.

Voi olla olleen se ohjelma. Siinä Daytonassa arvosteltiin britti,jenkki ja aussiprätkä. Itse diggasin eniten juuri tuosta aussipyörästä. Britti oli ruma kuin hevimuusikko ja jenkeillä oli muotokieli sellaista, mikä ei innostanut.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti scholl
Voi olla olleen se ohjelma. Siinä Daytonassa arvosteltiin britti,jenkki ja aussiprätkä. Itse diggasin eniten juuri tuosta aussipyörästä. Britti oli ruma kuin hevimuusikko ja jenkeillä oli muotokieli sellaista, mikä ei innostanut.
Jep, juuri sama ohjelma kyseessä. Itse diggasin ruman britin pyörästä eniten, koska diggaan choppereissa tuosta old school-tyylistä. Samoin American Chopperissa yleensä ne isäpapan old school pyörät pesee Paul Jr:n liiankin modernit luomukset mennen tullen.

Tässä kuvia noista World Biker Build-offin (2004) pyöristä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti BigRedBob
Jep, juuri sama ohjelma kyseessä. Itse diggasin ruman britin pyörästä eniten, koska diggaan choppereissa tuosta old school-tyylistä. Samoin American Chopperissa yleensä ne isäpapan old school pyörät pesee Paul Jr:n liiankin modernit luomukset mennen tullen.

Tässä kuvia noista World Biker Build-offin (2004) pyöristä.

Niin tarkoitin, että brittipyörä näytti hevimuusikolta. En muista minkänäköinen itse äijä oli. Sellaista mattamustaa, valkoista ja punaista. Pahaa oikein teki.

EDIT: Niistä tyypeistä jäi jotenkin mieleen se Joen jenkkitalli. Ne veti pyörän sinne omalla kalustollaan ja oli hauskaa, kun se Joe tuntui olevan aikamoinen guru, joka hakee vain täydellisyyttä. Kun hän oli pois pajalta, kaikki meni aina perseelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös