Madden 15 ps4 turnaus(?)

  • 977
  • 5

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Mahtaisiko täältä löytyä maddenin pelaajia pleikkarilla, jotka haluaisivat ottaa mittaa toisistaan? Jos vaikka saisimme 4-8 pelaajaa, hyvä turnaus saataisiin aikaiseksi. Löytyykö kiinnostuneita?
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Tarkoitatko tosiaan Madden 15 versiota kun tuo uudempi Madden 16 on jo ilmestynyt? Minä ainakin siirryin samantien Madden16 pariin. Ja on muuten hyvä tämä uusi. Toki aika vähä vielä ehtinyt pelata, mutta vaikuttaa lupaavalta. Mitä tulee sitten turnaukseen, niin kiinnostusta kyllä on, mutta vapaata aikaa niin kovin vähän...
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tarkoitatko tosiaan Madden 15 versiota kun tuo uudempi Madden 16 on jo ilmestynyt? Minä ainakin siirryin samantien Madden16 pariin. Ja on muuten hyvä tämä uusi. Toki aika vähä vielä ehtinyt pelata, mutta vaikuttaa lupaavalta. Mitä tulee sitten turnaukseen, niin kiinnostusta kyllä on, mutta vapaata aikaa niin kovin vähän...

15 tarkoitan, epäilen kumminkin että sen omistavia löytyy enemmän kuin 16. Katsotaan nyt että moniko pelin omistava huomaa tämän.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Madden-turnaus kiinnostaa kyllä. Itelläkin löytyy toi 16, joten mieluummin sitä pelaisi kyllä sillä.. 15 löytyy kyllä myöskin kaapista että mahdollisesti sekin käy.
 

Nukkumattix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Detroit Lions, Chelsea
Onko jotain kriteereitä taitotasolle? 15 on ensimmäinen madden, jonka olen ostanut eli en ole mikään all madden tason vääntäjä. Jos muut osallistujat ovat astetta kovempia pelimiehiä/naisia niin turha minun on osallistua. Muuten mukana! :)
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Itse en hankkinut 16 ja luulisi että muutenkin enemmän 15 löytyy kuin 16.
Onko jotain kriteereitä taitotasolle? 15 on ensimmäinen madden, jonka olen ostanut eli en ole mikään all madden tason vääntäjä. Jos muut osallistujat ovat astetta kovempia pelimiehiä/naisia niin turha minun on osallistua. Muuten mukana! :)

Eiköhän kaikki mahdu, jotka kelpaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös