Eikös Rintanen ole sanonut suurinpiitein niin, ettei edes kuse Raumalle päin? Näinollen tuskin Lukollakaan ole kauhean suurta halua Rintasta Raumalle saada, vaikka kova pelimies onkin. Pysyvä tarjous on varmasti voinut ollakin joskus voimassa Kimmonkin kohdalla, mutta tuskin enää nykyään.
Tietysti, jos Rintsi ruokapalkalla tulisi taituroimaan Lukkoon, niin mikä ettei sitten... heheh. No jaa, asiaan asiaan...
Mahtaakohan ihan noin olla, että Vehanen olisi häntä koipien välissä tulossa Raumalle? Tottakai olisin itse todella tyytyväinen, jos Pete vaikka Lukossa pelaisikin, mutta enpä oikein usko ainakaan että alkavalla kaudella kettupaitaa ylleen pukee.
Vehasta itse olen aina arvostanut maalivahtina korkealle ja minun Lukossa hänelle olisi aina veskarin paikka auki. Sikäli toivoisin nyt niin, ettei Vehanen Raumalle tulisi, eikä mikään muukaan maalivahti kesken kautta. Sehän vaan tarkottaisi sitä, että ainakin jompikumpi nykyisistä onnistuisi.
Häkä ja Karhu ovat olleet jossain vaiheessa kovassakin vireessä urallaan ja miksei he pystyisivät siihen nytkin. Kuten olen jo muutamaan kertaan sanonutkin, että nyt jos koskaan on herroilla paikka näyttää kuuluvansa eliittiveskarien joukkoon. Kummallakaan ei ikä paina ja parhaat vuodet ovat toivon mukaan vielä edessä. Nyt ei ole "thomaksia" ja muita "svenssoneita" tien tukkona, joten nyt kaikki vaan peliin. Se taas on eri asia, jos se pahin vastustaja löytyykin oman pääknupin sisältä.
Luottoa pitää tässä vaiheessa löytyä, sillä yhtään ottelua runkosarjassa ei ole vielä pelattu eikä myöskään hävitty kaudella 06-07. Onnea vaan molemmille veräjänvartijoille tulevaan kauteen. Ei me teihin kaaduta.