IHaD kirjoitti:
Pirun tarkka ohilaukaus. Miksi veskarin asenne on pielessä, jos olen sitä mieltä että maali olisi mennyt molarin piikkiin?
En tiedä aukeaako jollekin muulle, mutta ei ainakaan minulle..
Muutenkin hyviä kommentteja ketjussa:
"Kaltiainen oli epävarma, ainakin 2 tolppaa ja 3 ohivetoa"
"Ekassa erässä pompotteli ja oli epävarma aiheuttaen jännitystä"
Siis mitä helvettiä, silläkö pitää saada kaveri lytättyä, ettei torjunut ohi menneitä vetoja? Tai mitä jos vedot olisivat tulleet sen 10-20cm "oikeaan" suuntaan, olisiko mahdotonta että silloin myös Kaltiaisen suojat olisivat olleet tiellä?
En tiedä, mutta ainakin siinä pelissä mitä itse olin lauantaina katsomassa, maalivahtimme torjui varmasti läpi ottelun. Heti alusta lähtien kiekot pysyivät suojissa ja holtittomia "ripareita" ei tullut. No jos hakemalla haetaan, niin yksi tai kaksi saattoi tulla, nekin erittäin pahojen laukausten jälkeen.
Maalivahtitilanne näyttää taas hieman paremmalta, jos nyt MK sai itseluottamusta kohdilleen. Tiivistyvä puolustuspeli riittänee jatkossakin siihen, että näillä voidaan mennä ihan huoletta. Tällä kaksikolla saattaa 75-25 peliajan jako olla silti hankala toteuttaa, joku 60-40 tuntuisi paremmalta? Molemmat nuoria, joten vastuunjako on varmaan ihan ok, mikäs sen parempi, jos molemmat pelaa hyvin ja uskalletaan heittää maalille. Olisi sekin uusi tilanne Ässissä, vaikka Nissinen pelasikin ihan ok matseja kakkosena.