Kotiotteluissahan juuri noin toimitaan, sillä erotuksella että kaveri menee myös vastustajan maaliin, jos on tarvetta.
Niin harvinaista tuo on, että ei ole mitään järkeä pitää kokoajan mukana kolmatta maalivahtia. Millon lie edellisen kerran on hätävara joutunu menemään oikeasti maaliin.
Niin toisaalta, jos Ayres olisikin ollut sellainen kaveri, että olisi suurena Leafsin fanina, tavallisena torontolaisena veronmaksajana tarjonnut Torontolle voiton ja sen seurauksena Canes jäisi vaikka pisteen päähän viimeisestä villin kortin paikasta, kun Toronto menisi pudotuspeleihin, niin kyllä itseäni tilanne harmittaisi satojen miljoonien bisnestä pyörittävänä henkilönä.
Kyllä itse pidän outona sitä, että kun elämässä voi kaikkea tapahtua ja joihinkin asioihin voi varautua ja joihinkin ei. Niin tuolla panokset ovat sen verran korkealla, että ehkä itse mielummin varautuisin. Eipä se noilla budjetilla ainakaan haitaksi olisi roudata sitä omaa "Pasi Nurmista" tai "Jan Lundellia" mukana.
Toki edelleen ymmärrän, että tämä on vahvaa jossittelua, mutta silti, kyseessä on aika hemmetin isot rahat, joilla pelataan, ja ainakaan itse en haluaisi kauden lopussa jossitella sillä, että "se oli niin epätodennäköistä".