Maalivahdit kisajoukkueeseen - Sheddenin positiivinen ongelma

  • 37 601
  • 204
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Kipper on itse pyytänyt tollasen pykälän sopimukseen ettei tarvitse keksiä tekosyitä ja saa nauttia gin tonicia Hawaijilla ilman että toimittajat soittelevat perään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kipper on itse pyytänyt tollasen pykälän sopimukseen ettei tarvitse keksiä tekosyitä ja saa nauttia gin tonicia Hawaijilla ilman että toimittajat soittelevat perään.

Jossainhan siitä luki, että on vetänyt herneet nenään, eikä pelaa maajoukkueessa. Helvetti kun nyt äkkiseltään muistaisi, mistä sen luin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
En tiedä tekikö kukaan muu tällaista havaintoa eilen, mutta jotenkin vaikeaa / kompuroivaa oli Niken liike joissain tilanteissa... ettei olis jokin mystinen kinttuvamma äitymässä pahaksi? Ekan erän jälkeen olin valmis siirtämään Markkasen lempinimen (Juicy Rebound) Nikelle, mutta hyvin kokosi kaveri itsensä ja otti loput pois!

Sheddenin tietäen eiköhän Nikellä mennä nää kisat loppuun, mutta toisaalta vois olla ihan hyvä laittaa Rämö Latviaa vastaan maalille... Vehanenhan on jo nähty.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
En tiedä tekikö kukaan muu tällaista havaintoa eilen, mutta jotenkin vaikeaa / kompuroivaa oli Niken liike joissain tilanteissa... ettei olis jokin mystinen kinttuvamma äitymässä pahaksi?

Tuollaista Niken liike on välillä, heikommissa matseissa. Mutta silti löysi itsensä kiekon tielle ihan hyvin, ripareita tuli selvästi enemmän kuin normaalisti. Nikelle vaan matseja putkeen niin mies on liekeissä ratkaisupeleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös