Nikke kirjoitti:No joo. Vähän tätä asiaa mietittynä tulee mieleen se että mitä jos Ahonen onkin itse pyytänyt siirtoa? Alkaa tuntua todennäköiseltä vaihtoehdolta mun mielestä. Väkisinkö mies olisi siinä tapauksessa pitänyt pitää? Ilmeisesti ainakin ym kirjoittajan mielestä.
En mäkään tästä tasajalkaa riemusta pompi mutta kuten yöllä kirjoitin; mennään Brücks-Härmä kaksikolla ainakin joulutaukoon (7 peliä), annetaan Härmän pelata 1-2 peliä. Härmä on kuitenkin nuorten mj-veska. Voidaan mennä vaikka vielä tammikuun alkuunkin tällä kaksikolla. Sitten varmuuden vuoksi joku kokeneempi kakkonen Brücklerin rinnalle loppukaudeksi. Onhan noita nytkin huhuissa tarjolla ainakin Myllyniemi, Korhonen, Kaltiainen jne. Yhtä hyviä kuin Ahonen? Eivät. Riittävän hyviä&kokeneita kakkosmaalivahdiksi? Kyllä.
Tottakai ollaan kusessa jos Brückler loukkaantuu mutta mikäs todennäköisyys siinä on? Niin on tosin moni muukin jos ykkösveska loukkaantuu. Ei TPS ilman Hurmetta mestaruutta voita, Kärpät ei taida Suomalaisella sitä voittaa enkä mä usko että Miku Oksakaan johdattaa Kerhon mestariksi.
Niin,kuinka vaan mutta sopimuksenalaista pelaajaa ei ole pakko päästää.Multa on menny täysin usko näihin hyviin kotimaisiin kakkosveskareihin.Itse asiassa jo valmiiksi kasvavalla vahingonilolla odotan Brücklerin loukkaantuvan,niinkuin sanoin niin se juttu jota myös onnettareksi sanotaan on jatkuvasti pyllistellyt Espooseen päin ja en millään usko sen tekevän poikkeusta tälläkään kaudella.
Niinkuin kaikki tiedämme,niin nyt on vain ajan kysymys milloin tuo loukkaantuminen tapahtuu.Ehkä jo tänään joku Saibupelaaja ajelee Brücksin kylmäksi (ehkä jalan irti tai jotain...) ja sillon mä poltan molemmat meidän kausarit.