Mainos

Maalinedushässäköiden tuomiot

• 2 447
  • 31

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No niin

Ottelusarja on ohi ja sillä siisti. Yksittäisestä tuomarivirheestä en itse ala repostelemaan, mainitsen vain että ainakaan D4-katsomosta ei näkynyt myöskään live-tilanteessa Viitakoskelta mitään rikettä.

Suurin epäkohta ja asia jonka toivon korjattavan ensi kaudeksi on ottelutahti.

Minä toivon että mikään SM-liigajoukkue ei enää koskaan joudu pelaamaan kahdeksaa ottelua 12:sta päivässä, varsinkaan siten että siihen sisältyy jakso jona aikana joukkue pelaa neljä ottelua viidessä päivässä. Siinä leikitellään pelaajien terveydellä mistä kertoo Ilveksen pitkä loukkaantumislista.

Noin sivuhuomiona nm.The Ref:n lausahdus "menkää itse puhaltamaan kaukaloon" ei minusta ole järin arvovaltainen. Jos minä arvostelen vaikka television ohjaustyöskentelyä, sarjakuvien piirtojälkeä tai esimerkiksi Jani-Matti Loikalan puolustustyöskentelyä en tunne pistosta, vaikka tiedän etten itse pystyisikään kyseisissä hommissa parempaan. Sen sijaan omalla alallani suhteessa kykenen mielestäni parempaan, siksi katson oikeudekseni arvostella.

theref

Jäsen
Re: Näitä tilanteita

"Tätyy sanoa, että minä arvostan todellista tuomareiden kommentointia vain sellaisilta henkilöiltä, joilla itsellään on pokkaa mennä kaukaloon pilliin viheltelemään. Jokaisella saa olla mielipiteensä, mutta järkeäkin saa käyttää."

Lukekaa tuo lause uudelleen, ymmärryksen kanssa. Arvostan jokaisen mielipiteitä, mutta tuomareiden <b>todellista</b> kommentointia kuuntelen mielelläni vain henkilöiltä, jotka sen ovat kokeneet. Väitän että tuomareiden toimintaa ei voi ymmärtää ilman etä sen on kokenut!

Korostan vielä, jokaisen mielipide on tärkeä. Lukekaa uudelleen mitä kirjoitin!

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ehdottoman varma kannanotto

Itse olen itseni kanssa aivan vakuuttunut, että Viitakosken saama jäähy oli väärä tuomio. Pelin luonteen ja tuomarilinjan mukaista olisi ollut, että siitä tilanteesta ei kukaan olisi jäähylle lähtenyt, vaikkakin Markkanen siinä selvästi virheen tekijä olikin.

Mitä tämä tuomio sitten vaikutti. Sitä emme koskaan lopputuloksen osalta saa tietää, mutta varmana kantanani ilmaisen, että kello kävi koko ajan Ilveksen puolesta. Uskon ja olen oikeastaan aivan vakuuttunut, että mikäli Ilves olisi selvinnyt muutaman minuutin pitempään ilman kavennusmaalia, niin Ilves olisi voittanut ottelun. Nyt sen sijaan Tappara sai mahtavan hengen päälle ja vei ottelun lopun Ilvestä lähes miten tahtoi, vaikkakin selkeitä maalintekopaikkoja ei juuri saanutkaan.

Uskon myös, että Tappara olisi mennyt ilman eilistä tuomarivirhettä seuraavissa peleissä finaaliin. Tämä ei kuitenkaan poista sitä, että minua tuollainen arvaamalla annettu tuomio ottaa todella päähän ja hyväksyn paremmin sen, että tuomari ei huomaa jotain, kuin sen että antaa tuomion luulon perusteella. Ajatelkaapa oikeusjärjestelmäämme, joka sanoo, että henkilö on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Onnittelut kuitenkin Tapparalle ja otamme 2 mitallia Tampereelle.

theref

Jäsen
Re: Re: Näitä tilanteita

"-No toivottavasti itse sitten ymmärrät pitää turpasi kiinni kaikista niistä asioista, joista sinulla ei ole syvempää kokemusta. Saas nähdä."

Sinäkö olet se joka asian sitten määrittelee?
Sinulle myös sama huomautus, sano missä kohtaa kerroin etten arvosta muiden mielipiteitä?

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
theref osoittaa todelliset tuomarin lahjansa

Ensin kirjoittaa epäselvän viestin. Seuraavassa moittii niitä, jotka ovat häntä väärin tulkinneet ja samalla ovelasti muuttaa alkuperäisiä puheitaan.

Rautalankaa peliin:

theref sanoi epäselvästi: "minä arvostan todellista tuomareiden kommentointia vain sellaisilta henkilöiltä, joilla itsellään on pokkaa mennä kaukaloon pilliin viheltelemään"

poistetaan attribuutteja ym. epäoleellista

<i>arvostan tuomareiden kommentointia vain henkilöiltä, joilla itsellään on pokkaa mennä kaukaloon pilliin viheltelemään.</i>

Muilta siis et arvosta. Seuraavassa viestissä sanot kuitenkin arvostavasi kaikkien kommentteja.

Koita hyvä mies päättää. Saako niitä tuomareita arvostella ja onko näillä muiden arvosteluilla mitään merkitystä?

Iso-Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: Näitä tilanteita

Viestin lähettänyt käyttäjä theref
"-
Sinulle myös sama huomautus, sano missä kohtaa kerroin etten arvosta muiden mielipiteitä?

No etkö enää ymmärrä edes omia kirjoituksiasi?
Lue nyt vielä kerran oma tekstisi, jos vaikka aukenisi.
Millähän vitun approbaturilla sinäkin itseäsi tuomariksi kutsut?

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku Muu

Ikäväkseni minun pitää ilmoittaa surullinen uutinen. Herra Joku Muu on poistunut keskuudestamme. Hän oli loistava tuomari, paljon parempi, kuin kukaan nykyisistä pillipiipareista. Hänen tarmoaan ja oikeudenmukaisuuttaan tullaan muistamaan vielä pitkään. Monta kertaa on jo kuultu tuo valittava lause: Kumpa tuomarina olisi Joku Muu. Monta kertaa se tullaan vielä kuulemaankin. Valitettavasti tuo toive ei enää tule toteutumaan. Herra Joku Muu ei enää tule tekemään täydellisiä ratkaisujaan eikä osoittamaan kaikkitietävyyttään. Meidän on vain pärjättävä näillä tuomareilla, koska parempiakaan ei ole. Jos on, niin ilmoittautukoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy