Maalikuningas?

  • 28 905
  • 112
Vedonlyönnin takia on lähes pakko saada yksi maalikuningas. Voitonmaksu menisi mielenkiintoiseksi kun olisi 10 voittajaa.

Juuri tuossa kerrottiin, että ainakin Veikkaus palautti rahaa kaikille noita kolmea mainittua pelaajaa veikanneille. En tiedä sitten miten muut vedonlyöntifirmat toimivat silloin. Itsekin pelasin Forlania silloin. Eli maalikuninkuus ratkaistaan viime kädessä maalisyöttöjen perusteella, mutta vedonlyönnin kannalta syötöillä ei olekaan merkitystä. Meneepä sekavaksi. Itseäni kiinnostaa maalikuningas nimenomaan vedonlyönnin näkökulmasta eikä niinkään sen tittelin.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Juuri tuossa kerrottiin, että ainakin Veikkaus palautti rahaa kaikille noita kolmea mainittua pelaajaa veikanneille. En tiedä sitten miten muut vedonlyöntifirmat toimivat silloin. Itsekin pelasin Forlania silloin. Eli maalikuninkuus ratkaistaan viime kädessä maalisyöttöjen perusteella, mutta vedonlyönnin kannalta syötöillä ei olekaan merkitystä. Meneepä sekavaksi. Itseäni kiinnostaa maalikuningas nimenomaan vedonlyönnin näkökulmasta eikä niinkään sen tittelin.

Kannattaa katsoa Veikkauksen nettisivuilta/paperilehdestä kanta asiaan. Yleensä kohteen yhteydessä sanotaan miten menetellään noissa tilanteissa.

Vedonlyöntitoimisto saa tehdä tuohon mitä haluaa. Jos kriteerinä on tehdyt maalit, silloin ratkaisee tehdyt maalit jne.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaa katsoa Veikkauksen nettisivuilta/paperilehdestä kanta asiaan. Yleensä kohteen yhteydessä sanotaan miten menetellään noissa tilanteissa.

Vedonlyöntitoimisto saa tehdä tuohon mitä haluaa. Jos kriteerinä on tehdyt maalit, silloin ratkaisee tehdyt maalit jne.

Itse pelasin viime kisoissa Villaa maalipörssin voittajaksi 10 euron panoksella, kerroin taisi olla tasan yhdeksän. Koska Villa, Forlan ja Muller(?) jakoivat maalipörssin voiton, sain 33,3 euroa takaisin, eli 1/3 täydestä potista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse pelasin viime kisoissa Villaa maalipörssin voittajaksi 10 euron panoksella, kerroin taisi olla tasan yhdeksän. Koska Villa, Forlan ja Muller(?) jakoivat maalipörssin voiton, sain 33,3 euroa takaisin, eli 1/3 täydestä potista.

Jeps, valitettavasti Forlanin(oma veto) voitto jäi sen yläriman päähän ja sain vaan ~150euroa. Müller taisi kuitenkin virallisesti tuon voittaa, taas syöttöjen ansiosta.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkö kukaan Nordicbetin menettelyä tilanteessa, jossa on monta maalikuningasta? Gomezilla on ainoana maalisyöttö ja se toisi periaatteessa maalikuninkuuden, jollei Balotelli tee maalia finaalissa. Gomezille kerroin on herkullinen, 8,00. Ei ole kuitenkaan järkevää lyödä vetoa, jos ei tiedä miten vedonlyöntitoimisto menettelee tilanteessa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Torres taisi syötöllään ja maalillaan maalipörssin voiton. Tasoissa Gomezin kanssa ja vähemmän minuutteja.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Taisi Torres tietää että hänellä on Gomezia vähemmän minuutteja kun syötti Matalle tyhjän maalin. Uskon että muuten olisi koittanut itse maalia.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Taisi Torres tietää että hänellä on Gomezia vähemmän minuutteja kun syötti Matalle tyhjän maalin. Uskon että muuten olisi koittanut itse maalia.

Torresilla olisi ollut vähemmän minuutteja kuin Gomezilla vaikka olisi pelannut koko ottelun. Ei paljoa laskemista. Aivan varmasti laski tuon ennen ottelua.
 
Taisi Torres tietää että hänellä on Gomezia vähemmän minuutteja kun syötti Matalle tyhjän maalin. Uskon että muuten olisi koittanut itse maalia.

Nyt en pysynyt mukana. Torres varmistaakseen maalikuninkuuden syötti mielummin kaverille kuin teki itse? Tekemällä maalin olisi yhtä lailla varmistanut maalikuninkuuden, joten miksi syöttö?

Ei muuten, mutta omien vetojen kannalta olisin toivonut Torresin tekevän itse sen toisenkin maalin, niin olisin saanut Torresin voitosta ihan kertoimien mukaan eikä miljoonaan osaan jaettuna kuten nyt kävi.
 
Nyt en pysynyt mukana. Torres varmistaakseen maalikuninkuuden syötti mielummin kaverille kuin teki itse? Tekemällä maalin olisi yhtä lailla varmistanut maalikuninkuuden, joten miksi syöttö?

Suomalainen tapa etsiä negatiivista joka asiasta, kun sitä ei siellä oikeasti ole.

En olisi kyllä uskonut, että maalikuninkuus voitetaan 3 maalilla, ja että se olisi Torres. Toisaalta veikkailin Christiano Ronaldoa, joten metsään meni niin että heilahti.
 

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt en pysynyt mukana. Torres varmistaakseen maalikuninkuuden syötti mielummin kaverille kuin teki itse? Tekemällä maalin olisi yhtä lailla varmistanut maalikuninkuuden, joten miksi syöttö?
Minusta aivan loogista:

Mata oli paremmassa paikassa -> lähes varma maali. Torresin laukauksen onnistumismahdollisuus oli pienempi.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jos mielessä olisi painanut juurikin tuo maalipörssin voitto, olisi mies varmasti yrittänyt itse. En millään jaksa uskoa että mietti tilanteessa juuri maalipörssin voittamista. Katkeruutta, katkeruutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös