Düp, düp kävisi minulle oikein hyvin. Hyvä rallatus!
FP:n Jypinkylä II olisi hyvä, mut siinä tais olla jotain tekijänoikeusongelmia... räppipuolelta ottaisin koska tahansa hyötykäyttöön myös House of Painin "Jump Aroundin". Maalisummerin jälkeen vaan kertsi soimaan ja koko halli pomppimaan!! Toinen lähes yhtä ikoninen kertsi olisi Tag Teamin "Whoomp! (there it is)". Siinä voisi yleisö hyppimisen lisäksi osoitella vastustajan maalin perukoille ja huutaa "whoomp, there it is!".
Omasta mielestä sopivaa tunnelmaa voisi olla myös vaikka Nightwishin biisissä Tribal (ns. "skeleton dance"-kohta"), mutta olisiko se yleisön hoilattavissa? Nightwishin keikoilla, kyllä! JYPin peleissä, ei välttämättä.
Dropkick Murphys tai Flogging Molly omaavat myös lukemattomia rytmiltään hyviä biisejä, lyriikat on mitä on.
Cyan Kicksin "Hurricane" voisi teemallisesti toimia kans, vaikka ehkä turhan pop onkin, mutta muistelen, että bändi taitaa olla HIFKin kannattajia, jos en väärin muista...joten unohdetaan se kai samantien!
Käärijä kehuskelee olevansa JYPin miehiä, joten miten olisi Cha Cha Cha? vai oliko Seven frendejä?
En ole varma kuinka paljon vastustajan psyykkaamista musiikin keinoin nykyisin hyväksytään, itse ajattelen että se kuuluu peliin, kunhan ei nyt ihan ylilyöntejä tule. Siispä muita käytettäviä musiikkeja maalilaulun lisäksi voisi olla esimerkiksi:
- Vastustajan 2min jäähy: Super Marion game over-musiikki (Tykkäsin myös aikanaan kun Kajaanin Hokki käytti "Mikä on kun ei taidot riitä"-biisiä vastustajan jäähyissä)
- Vastustajan 5min jäähy ilman ulosajoa: Pantera - 5 minutes alone
- Vastustajan ulosajo: Apulanta - Poistuisitko mun elämästäni