IFK- Helsingin IFK
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Otetaanpa selvää kuinka laaja IFK perhe suomessa on. Pistäkää maakuntien miehet ja naiset infoa missä vaikutatte ja kuinka se punainen paha teillä on löytynyt.
Badgers kirjoitti:Nakkila. Sydämessä ollut aina ja tulee olemaan. Kaikki mikä liittyy ifk:n kiekkojengin ympärille on parasta mitä suomalaisesta lätkästä löytyy.
Lähdetään raottamaan muutamaa asiaa...eli miksi paras....fanit, perinne, fyysinen pelityyli, kotihalli, pelipaita jne.[/Q
Lisänä jengi vois kommentoida kuinka "helppoa" IFK kannatajana on maakuntien jengien/kannattajien puristuksessa.
IFK- Helsingin IFK kirjoitti:Badgers kirjoitti:Nakkila. Sydämessä ollut aina ja tulee olemaan. Kaikki mikä liittyy ifk:n kiekkojengin ympärille on parasta mitä suomalaisesta lätkästä löytyy.
Lähdetään raottamaan muutamaa asiaa...eli miksi paras....fanit, perinne, fyysinen pelityyli, kotihalli, pelipaita jne.
Lisänä jengi vois kommentoida kuinka "helppoa" IFK kannatajana on maakuntien jengien/kannattajien puristuksessa.
tohtori4 kirjoitti:No ainakaan Lohjalla ei liene kovin vaikeaa, kunha kestää vittuilun koulussa....sillä näyttävästi lukiossani on vain TPS ja Jokeri faneja. Välillä kieltämättä vituttaa, kuin tuntuu saavan kuitailuja jokaiselta vastaantulijalta....
Sotkamosta ollaan,Kärppien alueelta ja punaisten kannattaminen on jonkilnlainen synnynnäinen häiriö. Vuosia olen jo palstaa seurannut ja muutaman pelin vuosien varrella livenä katsomassa käynyt. Aktiivisesti seuraan netistä,magazinestä..... Kalpan nousu tietää meikäläiselle hyvää kun pääsee Oulun ohella lähelle pelejä katsomaan. Terveiset KAIKILLE punaisille täältä pesäpallon(anteeksi) mekastaIFK- Helsingin IFK kirjoitti:Otetaanpa selvää kuinka laaja IFK perhe suomessa on. Pistäkää maakuntien miehet ja naiset infoa missä vaikutatte ja kuinka se punainen paha teillä on löytynyt.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Kuten jo nimimerkkini kertoo asuinpaikkani on Nurmijärvi. Kannatukseni petojoukkueeseen alkoi vuonna 1986. Kohtuu ahkerasti käyn hallilla. Omalla autolla matka vie noin puoli tuntia.
Minulle on käynyt melkein samalla tavoin, sillä erolla, että mulla se oli mutsi, jonka mielestä Stadissa ei ole "turvallista" lapsen kanssa. Sinänsä hupaisaa, nainen on itse syntyperäinen stadilainen, eikä ole vielä kertaakaan kuollut.scholl kirjoitti:Kuinka yleistä on se, että faija on joskus haksahtanut muuttamaan landelle ja sitä kautta landella syntyneestä pojasta tullut faijan takia ifk-lainen?
Ihmettelin kun sellaista vaihtoehtoa ei oltu vielä mainittu, vaikka voisi kuvitella olevan sellainen ns. järkeenkäypä syy.
Borsato kirjoitti:ja IFK aina, niin kuin monella muullakin Espoolaisella. ( Vantaa on enemmän narrien aluetta )
Borsato kirjoitti:ja IFK aina, niin kuin monella muullakin Espoolaisella. ( Vantaa on enemmän narrien aluetta )