Viestin lähetti girlzilla
Eli serkun häissä pitäisi minun laulaa kaksi kappaletta, toinen tulisi kirkkoon ja toinen varsinaisiin hääjuhliin sitten. Molempien kappaleiden pitäisi olla rakkauslauluja ja kauniita sellaisia, mutta kirkkoon sopivaa biisiä on pirun vaikea keksiä. Jos olette ihania niin toki ottaisin vastaan ehdotuksia myös siihen hääjuhlassa laulettavaan biisiin.
Viestin lähetti Tunkki
Mites Rasmuksen Rakkauslaulu? Voiko parempaa rakkauslaulua olla?
"Et oo koskaan sanonut mulle rakas... raa-aa-kas.
et oo koskaan sanonut, että sä välität... vää-liii-täät, jne.
Eli serkun häissä pitäisi minun laulaa kaksi kappaletta, toinen tulisi kirkkoon ja toinen varsinaisiin hääjuhliin sitten. Molempien kappaleiden pitäisi olla rakkauslauluja ja kauniita sellaisia, mutta kirkkoon sopivaa biisiä on pirun vaikea keksiä. Jos olette ihania niin toki ottaisin vastaan ehdotuksia myös siihen hääjuhlassa laulettavaan biisiin.
Nyt olis hakusessa löytää pari maailmankaikkeuden kauneinta biisiä. Käytän teitä musiikkineroja nyt vähän hyväkseni.
Tiedän että menee snadisti off-topic, mutta täältä ehkä joku voisi ehdottaa jotain?
Jaa, velimiehen häissä eräs vieras vetäisi Edith Piafin Hymne à l'Amour. Ja teki sen niin hyvin, että tuore morsian vetisteli oikein kunnolla. Eli siitä siis vaan, jos ranskan kieli taipuu...Viestin lähetti girlzilla
Viestin lähetti MustaEnkeli
Queen: Love of My Life
Viestin lähetti Predator
Miksi?
Viestin lähetti Viima
Nigtwish: Walgin In The Air
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Ei siihen niin kauan enää mene, kun kajahtaa halki koko Suomen varsin herkistävä (varsinkin näin varttuneempana) laulu: Suvivirsi.
Siinä on kuulkaa tunnetta mukana, kun pikkumukulat veisaavat että kirkko raikaa; koulu loppu ja kesä edessä.