Maailman vittumaisimmat miehet

  • 35 890
  • 125

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Olli Lindholm

Onko tämä siis Yön Olli? Samaan sarjaan menee osittain Juhani Tamminen.

Tämä siitä syystä että koska molemmat sairastavat narsismia, heille ei kritiikki menisi läpi edes keklulla tökätessä.

Jälkimmäinen toki viihdyttävä mies, mutta kun ei osata ottaa vastaan minkäänlaista palautetta. Lindholm taas nosti itsensä jeesukseksi lopettamalla viinanjuonnin, joka usealle EI ole ongelma. Ollin mielestä hän on sankari, koska itkee omille sanoituksilleen.

Molemmat ihmisinä mulkkuja, ja mulkumpia heistä tekee se että eivät koskaan tajua sitä itse.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Työni puolesta olen tavannut kaksi toudella vittumaista miestä, toinen oli Helsingin rakennusviraston palveluksessa mutta onneksi jäi eläkkeelle vajaa vuosi sitten. Toinen on erään insinööritoimiston ns. kakkospomo joka luulee olevansa maailman napa, vaikka on persläpi.

Tuli vaan mieleen, että jos otsikossa olisi ollut "...naiset", niin olisiko monta jäänyt mainitsematta? Ainakin jos schollia on uskominen...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itelle tulee valmentajista mieleen Jortikan Hannu. Harvinaisen mulkun ja ylimielisen oloinen tyyppi. Kaiken lisäksi vielä turkulainen. Ei voi olla montaa kaveria Hannulla.

Joo tämä on kyllä hyvä veto. "Varaluistimen varaluistimet" ym. kaverin julkinolaamiset nostavat heti vittumaisuus-astetta.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Björn Wahlroos. Miehestä oikein huokuu tietynlainen vittumaisuus muita ihmisiä kohtaan.
 

scholl

Jäsen
Petteri Sihvonen: 70-lukulaisen näköinen kova kommari, joka yritti mm. Niinistöä vastaan hyökätä tv-keskustelussa. Sen lisäksi harrastanut ajojahtia IFK:ta vastaan Sheddenin ajoista lähtien. Hän on myös tuonut mvp:n riesaksemme. Ei omaa minkäänlaista intohimoa lätkää kohtaan ja vihaa urheilua.

Petri Matikainen: karvaperse maalta, joka ei tyytynyt asemaansa, vaan alkoi vallankumoustaistelijaksi. IFK:sta piti tehdä paska, koska Blueskin oli paska. Paskaa syödään moottorisahan kera. Ulkonäkö kuin Leninillä ja osaamista ei ole. Todella vastenmielinen hahmo.

Ville Niinistö: voiko homompaa otusta olla. Valittaa, että Helsingissä joutuu hengittämään huonoa ilmaa ja autoilu pitää lopettaa. No muuttaisi sitten landelle. Tässä miehessä ei ole mitään heteroa, vaan kaikkinensa nössö.

Jatketaan myöhemmin seuraavalla erällä nimiä ...
 

scholl

Jäsen
Björn Wahlroos. Miehestä oikein huokuu tietynlainen vittumaisuus muita ihmisiä kohtaan.

Itse pidän Nallea hyvänä tyyppinä. Ei oikein vittumaisuus osu hänen profiiliinsa nyt. Hän on terveen ylimielinen ja keikarimainen. Ei nöyristele Hakaniemen suuntaan. Siis nyky-Nalle. 70-luvun taistolaisnalle toki todella vittumainen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

scholl

Jäsen
Noh, niitä ainoita täyspäisiä mitä siellä pyörii. Jos "Kataisten ja Stubbien" kaltaiset moni-osaajat otettais pois, niin en edes uskalla mitä olis tilalle laittaa! Kike Elomaa?

Ihmettelen itsekin tuota Katais-marinaa. Okei, se on vähän demari, mutta ei tässä maassa voi olla oikeistolainen, koska retardit ottavat helposti kipinää. Hyvinhän Katainen hoitaa sen perusduuninsa. Ollut ehdottomasti positiivinen yllätys ja johdattanut puolueen moneen vaalivoittoon. Silloin vastustin Kataisen valintaa, kun hänestä tuli puheenjohtaja, koska pidin häntä niin vasemmistolaisena, mutta hyvin on mennyt ja kritiikki on ihan perusteetonta. Pikemminkin on ehkä liian "mukava" mies kuin vittumainen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pikemminkin on ehkä liian "mukava" mies kuin vittumainen.
Minä käyttäisin sanaa "nössö" kuvailemaan Kataista. Onhan se vähän sellainen "anteeksi että olemassa"-tyyppi. Vaikka minun makuuni hiukan liian liberaali onkin, Stubb sopisi hommaan paremmin.

Pikku-Buntan kritisoijia en ymmärrä. Pikku-Buntta on viimeisen päälle asiallinen hemmo ja erittäin ajantasalla oleva kaveri kaikessa, mihin ikinä ryhtyykin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihmettelen itsekin tuota Katais-marinaa. Okei, se on vähän demari, mutta ei tässä maassa voi olla oikeistolainen, koska retardit ottavat helposti kipinää. Hyvinhän Katainen hoitaa sen perusduuninsa. Ollut ehdottomasti positiivinen yllätys ja johdattanut puolueen moneen vaalivoittoon. Silloin vastustin Kataisen valintaa, kun hänestä tuli puheenjohtaja, koska pidin häntä niin vasemmistolaisena, mutta hyvin on mennyt ja kritiikki on ihan perusteetonta. Pikemminkin on ehkä liian "mukava" mies kuin vittumainen.

Itse olin äärettömän helpottunut, että Kataisesta tuli puheenjohtaja Iken sijaan, mutta pääministerinä ollut kieltämättä lievä pettymys. Toisaalta tietysti tuon sixpack-hallituksen kaltaisen ääliölauman johtaminen olisi lähestulkoon mahdoton tehtävä kenelle tahansa.
 

hermoraunio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pikku-Buntan kritisoijia en ymmärrä. Pikku-Buntta on viimeisen päälle asiallinen hemmo ja erittäin ajantasalla oleva kaveri kaikessa, mihin ikinä ryhtyykin.

Minusta taas tässä ei ole mitään ihmeteltävää puoleen eikä toiseen. Jos maailmankuvat kohtaavat, Wahlroos on varmasti mitä oivallisin tyyppi ja ihailunkin kohde. Saavutettu asema ja haalittu omaisuus osoittavat kyllä, ettei käsityskyvyssään ole mitään vikaa, jos tätä tarkoitit ajan tasalla olemisella. Minusta tässä on kuitenkin kyse ihan siitä, millaisen kuvan henkilöstä saa ihmisenä, persoonana. Itselleni on muodostunut kuva Wahlroosista älykkäänä, mutta melkoisen itsekkäänä ja ylimielisenä mulkkuna. En silti yhtään ihmettele, että esimerkiksi scholl ja Gags pitävät häntä hyvänä tyyppinä; tämä on minusta täysin loogista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä käyttäisin sanaa "nössö" kuvailemaan Kataista. Onhan se vähän sellainen "anteeksi että olemassa"-tyyppi. Vaikka minun makuuni hiukan liian liberaali onkin, Stubb sopisi hommaan paremmin.
Ihmettelen miten joku voi pitää Kataista vittumaisena. Mieshän on suorastaan liian kiva, vähän kuin joku entisaikojen partiolainen. On siinä varmaan tuota nössöäkin seassa. Varmaan sellainen tyyppi joka posket punaisena kolaa kyselemättä lumet naapurin puolelta kun toiset ovat lomareissulla. Ei oikein kannata luottaa sellaisen tyypin arvostelukykyyn, joka ei löydä maailmasta Kataista vittumaisempaa miestä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matti Nykänen ja Tauski.

Minulle on sinänsä ihan sama hakkaavatko hei vaimojansa vai eivät, mutta eniten kyseisissä herroissa häiritsee se ettei heidän toilailuitaan pääse pakoon vaikka haluaisi. Lööpit puskevat läpi niin marketissa kuin nettiuutisia lukiessa. Ampparit on homosivusto ja S-market paska kauppa, mutta minkäs teet kuin muutakaan ei ole tarjolla.


Maailman vittumaisin mies lienee kuitenkin Paavi. Nykyinen, edeltäjä tai tuleva. Ihan sama. Tuo on tuhoisampi vallan väline kuin Amerikan tai Venäjän presidentti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Petter Northug lienee tämän ketjun nimiä. Niin vittumaisen oloinen kusipää, että virtsanäytteen voisi laskea sieraimesta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Petter Northug lienee tämän ketjun nimiä. Niin vittumaisen oloinen kusipää, että virtsanäytteen voisi laskea sieraimesta.
Ja pääkipu viittaa virtsatietulehdukseen.

Kyllä, Northug ehdottomasti on tämän ketjun kamaa. Northugin kuva on sanakirjoissa kusipään kohdalla.
 

scholl

Jäsen
Unohtui mainita kaikista vittumaisin eli Timo Soini. Äijä on kaikkea vastaan, mielistelee paskasakkia, on itse kuin mikäkin törkykasa ja käy jossain raveissa. Niin pultsari kuin olla ja voi ja silti jotkut dorkat äänestää sitä ja hän itse luulee olevansa joku Hitler. Viimeksi kun oli yhtä masentava tyyppi niin hänelle kävi nihkeästi Sveavägenillä. En jotenkin tajua miten tuo porskuttaminen ylipäätänsä on nyt mahdollista. Menee ihan kärkeen.

Moni tämän kategorian kavereista kuten Saddam, Gaddafi, Kim Jong-il, Osama jne. ovat menehtyneet, joten niistä ei jaksa jauhaa. Otetaan esille taas, kun muistetaan näitä tämän hetken "sankareita". Väitän, että maailmanlaajuisestikin Soini on aika korkealla.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Maailman vittumaisin jätkä on ehdottomasti se anonyymi kaveri (eli saattoi olla myös nainen), joka keksi, että tehdäänpäs tietokoneviruksia. Vitun idiootti. Toiseksi vittumaisin jätkä on ehdottomasti Immanuel Kant, joka teki lopulliseksi eron tiedon ja uskon välillä, jolloin kaikki hihhulit pääsevät aina kieltämättä ikävän loogisesti todistamaan, että jos minun uskoni olisi tietoa (että Jumala on olemassa), se ei olisi enää uskoa. Siispä: uskon Jumalaan. Vitun kusipää Kant (no oli se varmaan muuten ihan jees, mutta noin vittumainen teko nostaa Immanuelin osakkeet tässä kategoriassa erittäin korkealle).
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Muutaman kokovartalokyrpä täyttää määritelmän "maailman vittumaisin mies": ******* ***** ******** ja *** *****. Historiasta vaikka Muhammed.
 

kovalev

Jäsen
Kummola, Tamminen, Harkimo, Lilius, M. Vehviläinen, Karvinen, Häkämies, Jaskari, Vapaavuori, Kanerva, Sasi, Syskovitsi, persujen superjunttiosasto, Putin, kaikki Putinin fanipojat itärajan molemmin puolin, Nalle-isinpoika-radikaali-nykyisin kapitalisti, Matti Apunen, Paavo Lipponen, kokoomusnuoret, Kansan nuoleskelija Niinistö, Don Cherry, kaikki komeat ja kovina panomiehinä mainetta niittäneet, kaikki liikaa naisen näköiset, kaikki liikaa miehen näköiset, Seppo Mäkelä, kanadalaiset jääkiekkoilijat (kautta aikojen), saksalaiset futaajat (nykyään), Erkki Liikanen (se ns. talousmies; muusikkoa vastaan ei ole mitään), Jungner.

Sarasvuota siedän nykyään aika hyvin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omasta suvustani haluaisin nostaa tähän ketjuun yhden henkilön eli viime vuonna kuolleen ukkini. Sana "vittumainen" kuvaa täydellisesti kyseistä henkilöä enkä tarkoita tällä mitään mukahassuttelua vaan ihan kylmää todellisuutta. Hautajaisissa minä ja äitini olimme ainoat koko seurakunnassa, jotka eivät itkeneet.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Omasta suvustani haluaisin nostaa tähän ketjuun yhden henkilön eli viime vuonna kuolleen ukkini. Sana "vittumainen" kuvaa täydellisesti kyseistä henkilöä enkä tarkoita tällä mitään mukahassuttelua vaan ihan kylmää todellisuutta. Hautajaisissa minä ja äitini olimme ainoat koko seurakunnassa, jotka eivät itkeneet.
Miksi ne muut itkivät?

Onhan noita vittumaisia ihmisiä, kukin tavallaan toinen toistaan vittumaisempia. Uleåborgirin mainitsema Petter Northug vaikuttaa kyllä arkkikusipäältä, josta monet omia urheilijoitaan noin muuten hurskaasti palvovat norskitkaan eivät tykkää yhtään. Se kertoo jotain.

Toinen vittupää urheilun saralta oli tai on, elää toki vielä, Mary Slaney, alunperin Mary Decker, ja välillä Mary Decker Slaney ja Mary Tabb. Hän on se tunnettu keskimatkojen juoksija, joka lähti Los Angelesin 1984 olympiakisoihin suurena suosikkina. Kova kilpakumppani oli Zola Budd, nuori etelä-afrikkalainen juoksija, joka oli tunnettu siitä että juoksi avojaloin. 3000 metrin loppukilpailussa Decker törmäsi edellään juoksevaan Buddiin ja joutui keskeyttämään. Tv-kuvien perusteella törmäys oli täysin Deckerin omaa syytä ja näin käytännössä koko urheileva maailma tulkitsi tapahtunutta. Decker oli sitä mieltä että törmäys oli Buddin syytä ja että se maksoi hänelle olympiakullan. Tätä Decker sitten pui julkisuudessa vuosikaudet ja kitisi uransa loppuun asti kohtaloaan. Myöhemmin Decker jäi kiinni dopingista, ja siitäkin seurasi melkoinen näytelmä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös