Maailman tunnetuin urheilupyhättö

  • 8 094
  • 79

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä ainakaan en sitä urheilupyhättönä pidä.

En minäkään, mutta jos nyt varsinkin joku tyttö on sitä mieltä, niin ei kai siitä ainakaan nauramaan tarvitse alkaa. Kyllähän nykyäänkin jotkut seuraavat jotain UFC-mättöä ja pitää sitä urheiluna. Vähän samantyyppisiä matseja tuollakin käytiin ja muuta urheilua muistuttavaa. Monitoimiareena niin kuin nykyisetkin useimmat paikat ovat.

Parempi vastaus tuokin on kuin, jos ei osaisi vaikka nimetä yhtään areenaa Suomen ulkopuolelta. Eiköhän sellaisiakin löydy.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Kiipeily, Chamonix.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kiipeily, Chamonix.

Jos näitä lähdetään hakemaan, niin lisättäköön sukeltajien hehkuttama Egypti (Punainen meri) ja spesifimmin Sharm el Sheikh.

Minun mielestäni Colosseum on muuten ihan validi tässä kisassa, oman aikansa tunnetuin urheilupyhättö ja varmaan aika monille tuo nimi sanoo tänä päivänäkin enemmän kuin joku MSG tms. Colosseumin suuruus pitää muuten itse nähdä, mikään valokuva, postikortti tms. ei tee sille oikeutta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minun mielestäni Colosseum on muuten ihan validi tässä kisassa, oman aikansa tunnetuin urheilupyhättö ja varmaan aika monille tuo nimi sanoo tänä päivänäkin enemmän kuin joku MSG tms.
Jos siis tästä aiheesta tehtäisiin joku tutkimus niin uskon että Colosseum olisi se tunnetuin urheilupyhättö. Kuitenkin suurin osa väestöstä on sellaisia että osaavat nimetä vain pari urheilupaikkaa maailmassa oman maansa ulkopuolelta. Ne ihmiset jotka taas ei seuraa urheilua yhtään sentään ovat näheneet Colosseumin kuvan historian kirjoissa ja paikan tietäminen kuuluu yleissivistykseen toisin kuin esim. Camp Nou tai Madison Square Garden. Siksi uskon että suurin osa ihmisistä jotka eivät ole urheiluhulluja antaa saman vastauksen kuin pikkuvaimon vaimo ja heidän äänillään Colosseum menee kirkaasti ykköseksi.
 

Puster

Jäsen
Kreikkalainen, puolalainen, italialainen ja suomalainen meni baariin ja suomalainen alkoi kyselemään urheilupyhätöistä. Pyysin nimeämään yhden paikan lajia kohden.

Vastaukset olivat suurinpiirtein järjestyksessä: Wembley, Augusta, Wimbledon, Twickenham, Yankee stadium, Bird's Nest stadium, Soldier Field (ainoat jefu-ihmiset Bears faneja).
Näistä kolmesta kukaan ei osannut nimetä yhtään kiekkohallia josta joku toinen olisi kuullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös