Mämmi näyttää siltä, että tuo on portti kohti koprofiliaa. Huumeiden osalta en ainakaan täysin usko porttiteoriaan, mutta tuon ruoan osalta kyllä. Tai sitten se on joku pervon vanhan äijän keksintö, joka on tarkoitettu kartoittamaan mahdollisesti ulosteista nauttivia yksilöitä.
Eläinkunnasta en jaksa kaivaa mitään merten syvyyksissä eläviä peikkokaloja tai kivien alla viihtyviä ötököitä. Ne ovat ihan syystäkin poissa silmistä. Sen sijaan pahkasika on selkeä todiste siitä, että joko jumalaa ei ole tai se on ollut aivan kamoissa eläimiä suunnitellessaan. Jos joskus Suomeen kotiutuu citykettujen tyylisesti joku pahkasikalauma terrorisoimaan kaupunkeja, niin muutan kantaani aselakien suhteen ihan heti.
Ihmiskunnasta tämä Turun puukottaja on aikamoinen voittaja tässä sarjassa. Ei sisäistä kauneutta ainakaan mun silmään näy, ja noin ulkoisesti... Kuinka kauan on täytynyt insestin uhrien lisääntyä kamelien kanssa tuon luomiseksi? Tosta ei saisi edes renessanssitaiteilija kaunista aikaan, mutta ehkä photoshoppailemalla onnistuisi. Ehkä.
Autoista Fiat Multipla vie voiton. Mä olisin ymmärtänyt tuon auton ulkonäköä, jos valmistusvuosi olisi ollut joskus Leonid Brežnevin valtakaudella ja valmistusmaana Neuvostoliitto. Ei se silti silmää olisi miellyttänyt, mutta ainakin se olisi ollut osa neuvostoautojen kokonaisuutta. Olen täysin vakuuttunut siitä, että tuossa on suunnittelijoiden pikkujoulut venähtäneet parin viikon pituiseksi ja lopulta tehtaalle on lähtenyt kasa vääriä papereita.