Maailman miestenpäivä

• 3 413
  • 32

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miehet on söpöjä

Kamalaa, kuinka olen voinut jättää tiedostamatta tällaisen miestenpäivän. Pyydän anteeksi ja pahoittelen ja vaikka mitä, ja onnittelen teitä kaikkia yhdessä ja erikseen näin jälkikäteen mieheyden kunniaksi.
Lupaan muistaa ensi vuonna.

Onneksi olen niin miesmyönteinen, että ihan vanhasta muistista ja ikäänkuin selkäytimellä ymmärsin eilenkin lähes kuolata kaikkia tapaamiani miehiä vaikka en heistä kenellekään mitään ymmärtänyt toivottaakaan.
Tyytyväisiä olivat kuitenkin kaikki kun saivat toteuttaa toiveitani, yksi taksikuskikin meinasi ihan ojaan ajaa pelkästä tyytyväisyydestä kun sai "hipsutella" mun vasemman puolen olkapäälihaksistoani.

Nyt on kuitenkin niin, että minua kiinnostaa ihan kamalasti tuo Kissankarvan mainitsema juttu, että miehen päänsisältö paranee vanhetessaan. Olen kuullut tuon monesti ennenkin mutta kun se on jäänyt jotenkin epäselväksi, että missä iässä se paraneminen alkaa???
...no joo, ootte te päivänne ansainneet, olen vaan muuten niin huonolla tuulella, että kiukuttelen, ja kenellekäs muille kun viattomille miehille.

Terveisin koo

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
koo kirjoitti:
, ja onnittelen teitä kaikkia yhdessä

RYHMÄSEKSIÄ, sanoi mato kun tippaleivän näki.

Esmes maailman eläintenpäivä herättää huomattavasti enemmän huomiota kuin jokin miestenpäivä - ja eikös ole olemassa ihan eläintenviikkokin?
Eikö mies muka ole eläin? Minä ainakin olen ollut edellisessä elämässäni kuningatar Cleopatran lemmikkicobra, joten eläimellistä kokemusta löytyy - pääsin tosin puraisemaan vain yhden kerran, mutta ei se määrä, vaan se laatu.

Olenkin siis päättänyt juhlia itseäni koko eläintenviikon ajan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Paitselo kirjoitti:
Eikö mies muka ole eläin?

Ihan varmasti on, ainakin jos vaimoani on uskominen, tänä aamuna viimeksi puhutteli minua siaksi kun kävimme läpi eilisillan baarikierrostani.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

krobbe kirjoitti:
...tai sitten helvetin iso kalu, mutta eihän se voi sekään olla, koska naiset yleensä toitottaa ettei koolla (nimimerkillä koo, tosin on) ole merkitystä.

Tämä "ruma mutta isomulkkuinen" himoköyriä mysteeri on aina minua mietityttänyt. Mistä akat tietää, että sillä on kauhea mela, jos äijä näyttää niin rumalta, että linnutkin putoavat jos yli lentävät? Kireimmistä farkuista voi tietysti tarkkasilmäisempi emäntä panna merkille pullotavan melan, jos kehtaa yleisesti miesten genitaaleja vahdata, mutta miten ne muuten voi tietää? Onko naistenhuoneiden vessojen seiniin teipattu miehenmitta taulukot, tai suosituksia? Jos et saa paikallista Tuomo Ruutua mukaasi, niin kysäise kyytiä peräpöydän Penalta ja liitteenä kuva 32 cm:sestä suonikkaasta jormasta?

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Borgie kirjoitti:
Tämä "ruma mutta isomulkkuinen" himoköyriä mysteeri on aina minua mietityttänyt. Mistä akat tietää, että sillä on kauhea mela, jos äijä näyttää niin rumalta, että linnutkin putoavat jos yli lentävät? Kireimmistä farkuista voi tietysti tarkkasilmäisempi emäntä panna merkille pullotavan melan, jos kehtaa yleisesti miesten genitaaleja vahdata, mutta miten ne muuten voi tietää? Onko naistenhuoneiden vessojen seiniin teipattu miehenmitta taulukot, tai suosituksia? Jos et saa paikallista Tuomo Ruutua mukaasi, niin kysäise kyytiä peräpöydän Penalta ja liitteenä kuva 32 cm:sestä suonikkaasta jormasta?

Borgie hei, täältä löytyy myös sekalaisten kysymysten-ketju. Sinne vaan virittelemään viestejä, jos et ole jo niin tehnyt.

Miestenpäivä meni kyllä ns. vasemmalta ohi. Ei tullut kukkapuskaa ja aamukaffetta + hesaria sänkyyn, ei. Piti sitten itte käydä hakemassa marketista 8 koff-tölkin laatikko. Miksikäs näitä muuten kutsutaan, kun ei ole sixpäkki eikä mäyris ? Toivoa tässä antaa se, että jos nykyinen vaimo häippäsee, niin muutan Saksaan, jossa minulla Schollin tietojen mukaan on vielä toivoa. ...ja olen lisäksi per...leen vanha.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
trumppa kirjoitti:
Piti sitten itte käydä hakemassa marketista 8 koff-tölkin laatikko. Miksikäs näitä muuten kutsutaan, kun ei ole sixpäkki eikä mäyris ?

No, 8 Koffin laatikko on kutsumanimeltään tietenkin Eittipatteri.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
trumppa kirjoitti:
Borgie hei, täältä löytyy myös sekalaisten kysymysten-ketju. Sinne vaan virittelemään viestejä, jos et ole jo niin tehnyt.

Käskystä sir! Tai perhana, taidan avata oikein oman ketjun ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy