Maailman miestenpäivä

• 3 413
  • 32

scholl

Jäsen
Nyt kävi niin ikävästi, etten huomannut ajoissa torstain olleen maailman miestenpäivän. En siis ymmärtänyt vaatia huomionosoituksia ja paapomista.

Onneksi sain sentään hyvät naurut, kun luin ko. päivää koskevan jutun Süddeutsche Zeitungista. Siinä kerrotaan seuraavaa:
Emnid-kyselyn mukaan ovat rumat miehet saksalaisten naisten keskuudessa suosittuja: 79% naisista on sitä mieltä, että rumat miehet voivat olla aivan yhtä eroottisia kuin hyvännäköiset miehet.
24% naisista pitää komeita miehiä suorastaan tylsinä. Lisäksi tärkeänä argumenttina mainitaan se, että mies olisi kokonaan naisen. 59% haastatelluista naisista on vakuuttunut siitä, että komean miehen kanssa on aina pelko mukana.

Lehti laittaa kuvagallerian, jossa on esimerkkejä hyvännäköisistä naisista, joilla on ruma mies. Tässä miehet ja heidän muijansa:
- Woody Allen + muija (se kiinalaisennäköinen nainen on kyllä niin ruma etten tajua miten tässä mukana)
- Alan Greenspan + muija
- Bernie Ecclestone + muija
- Pete Doherty ja Kate Moss. Lehden kommentti huikea: uns fehlen die Worte
- Flavio Briatore ja Heidi Klum. Lehti sanoo: Menneisyyttä. Oliko Briatore hänelle liian hyvännäköinen?
- Kid Rock ja Pamela Anderson
- Michael Jackson ja Lisa Marie Presley
- Ralph Siegel + muija
- Gunter Sachs + muija
- Keith Richards + muija
- Marilyn Manson + muija (itse olen aina luullut, että Marilyn Manson on nainen, mutta olen ilmeisesti ollut väärässä)
- Mick Jagger + brassimallimuija
- Donald Trump ja Melania Knauss (parikymmentä vuotta sitten Doniakin pidettiin hyvännäköisenä)

Miten muut miehet kokivat tämän miestenpäivän vai menikö se täysin ohi kuten itseltäni? Täytyy alkaa lobbaamaan paremmin, jotta jatkossa päivä huomattaisiin paremmin. Sain toki lahjan tänään, mutta se johtuu siitä, kun kävin hakemassa synttärirahat vajaa pari kk myöhässä.

Ender00

Jäsen
Ohi meni. Tuon listan mukaan rumuus on suoraan verrannollinen paksuun lompakkoon. Kumpihan noista enemmän vetää kauniita naisia puoleensa..

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäs me sillä miesten päivällä? Naisten päivä kun jo on, niin eikös meille jää loput 364?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Evil kirjoitti:
Mitäs me sillä miesten päivällä? Naisten päivä kun jo on, niin eikös meille jää loput 364?

No tähän tässä vituttaakin. Feministit kuitenkin ovat olleet taas asialla, kun ryöstivät meiltä noista 363 ja jättivät jäljelle sen yhden...

Eipä vainen, ihan hieno juttu tämä. Tosin kukaan ei toivottanut minulle hyvää miestenpäivää, joten jatkan periaatteitani, enkä toivota kenellekään hyvää naistenpäivää sitten kun sen aika tulee.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Schollin viestiin liittyen, maailman suurimpiin mysteereihinhän lukeutuu jo päättynyt Julia Robertsin ja Lyle Lovettin avioliitto. Siinä ei voinut olla raha takana vaikka jätkä on ihan stanan ruma. Ehkä se sitten vaan oli mukava kaveri...

krobbe

Jäsen
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Schollin viestiin liittyen, maailman suurimpiin mysteereihinhän lukeutuu jo päättynyt Julia Robertsin ja Lyle Lovettin avioliitto. Siinä ei voinut olla raha takana vaikka jätkä on ihan stanan ruma. Ehkä se sitten vaan oli mukava kaveri...

...tai sitten helvetin iso kalu, mutta eihän se voi sekään olla, koska naiset yleensä toitottaa ettei koolla (nimimerkillä koo, tosin on) ole merkitystä.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
krobbe kirjoitti:
...tai sitten helvetin iso kalu, mutta eihän se voi sekään olla, koska naiset yleensä toitottaa ettei koolla (nimimerkillä koo, tosin on) ole merkitystä.

Sua on kusetettu.

Joo. Olen myös sitä mieltä, että yllämainitut pariskunnat on ihan perinteisellä rahan voimalla yhtyneitä. Mun mielestä kyllä miehessä on tärkeintä se, mitä on pään sisällä. Ihan oikeesti. Komeinkin karpaasi kulahtaa, mutta pään sisus säilyy ja jopa paranee. Eikä sellasta kivannäköstä pahvipäätä jaksa kovin kauan, vähän sama kun uusissa vaatteissa. H&M:ltä halvalla ostettu teinitrendiihqpissispaita on pari viikkoa kiva, sitten siihen kyllästyy.
Niin, että hyvää (myöhästynyttä) miesten päivää kaikille fiksuille miehille.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
kissankarva kirjoitti:
Niin, että hyvää (myöhästynyttä) miesten päivää kaikille fiksuille miehille.

Niin, kiitti vitusti horo!

Täältä tähän

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sori, tarkoitin siis:
hyvää miestenpäivää myös ervatsalolle.
Olen tosi pahoillani, en tienny että se oli sulle noin tärkee asia.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hah. En edes tiennyt, että tälläinenkin on olemassa. Kaikkea ne keksivätkin.

Ja kiitos kissankarvalle onnitteluista. Tälläistä fiksua miestä lämmittää, kun maailmassa on noin fiksuja naisia, jotka jaksavat muistaa meitä. =)

scholl

Jäsen
Jakke Huuliparta kirjoitti:

Samoin listaa silmäillen voisi ajatella, että Pamela Andersonilla ja Kate Mossillakin olisi kuitenkin sen verraa fyrkkaa, ettei nyt ihan ainakaan nälkää tarvi nähdä, joten syyt karmeannäköisen otuksen kanssa seurusteluun ovat rahaa perverssimmät.

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
scholl kirjoitti:
- Marilyn Manson + muija (itse olen aina luullut, että Marilyn Manson on nainen, mutta olen ilmeisesti ollut väärässä)

Eikös tämä 'neiti' hengaile Dita von Teesen kanssa. 'Alan' miehet tietävät miksi tämä harmittaa.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kissankarva kirjoitti:
Sua on kusetettu.

Joo. Olen myös sitä mieltä, että yllämainitut pariskunnat on ihan perinteisellä rahan voimalla yhtyneitä.

Eivät kaikki. Ainakin Woody Allen on saanut oman vaimonsa adoption kautta. Tämä johtaa sitten siihen, että Woodyn tämän hetkinen vaimo on periaattessa myös Woodyn tytär sekä Woodyn muiden lasten sisar- ja äitipuoli.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllähän sama toimii myös toisinp~häin.

Minä ainakin valitsen naiseni

1) rahan
2) omaisuuden
3) ulkonäön perusteella.

Uteliaille tiedoksi että sisäinen kauneus on siellä Suomen maajoukkueen futisrankingin sijoilla. Ei vielä ens kesänä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Todella usein näkee nättejä tyttöjä ja ihan kamalan näköisiä äijiä. Sisäinen kauneus varmaankin, jne.
[/url]
Hei! Miullahan on siis vielä toivoa...

...siis olettaen, että sisäinen kauneuteni on kunnossa. Pitäisiköhän ruveta ehostamaan sitä. Oisko olemassa joku kosmetologin kaltainen, mutta hoitelisi sisäistä kauneutta?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ted Raikas kirjoitti:
...siis olettaen, että sisäinen kauneuteni on kunnossa. Pitäisiköhän ruveta ehostamaan sitä. Oisko olemassa joku kosmetologin kaltainen, mutta hoitelisi sisäistä kauneutta?

Suosittelen Uuno Turhapuro-elokuvia...tämänpäiväinen Nyt-lehden juttu innostaisi taas pistämään pienen Uunomaratonin pystyyn.

"Uuno tapaa tulevan vaimonsa. "Kahdensadan tuhannen markan mersun avaimet ovat kateissa! Pianon päällä ylioppilaslakin vieressä ne eivät voi olla, kassaholvissa ne eivät voi olla kun siellä on niin paljon rahaa...ja sisällä on jalokivennäiset ja trunibit...ja kolmensadan tuhannen markan Mersun avaimet kateissa!""

scholl

Jäsen
girlzilla kirjoitti:
Todella usein näkee nättejä tyttöjä ja ihan kamalan näköisiä äijiä. Sisäinen kauneus varmaankin, jne.

Menee se toistepäinkin. Itselläni on pari kaveria, joilla on karmeat luuskat. Toinen on jopa mennyt naimisiin.

Ja viihteellä kauniilla naisilla on mukana kaverinaan toinen nainen eli ns. ruma johtaja, joka vahtii, kitisee ja pilaa aina kaiken.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
scholl kirjoitti:
Itselläni on pari kaveria
En usko.

-------
Jossakin lehdessä muuten annettiin vihjeeksi että kaunis-ruma naisparivaljakon kohdalla pokaajan kannattaa kiinnittää aluksi kaikki huomio ja makeilu siihen rumaan. Kaunis rupeaa ennemmin tai myöhemmin joko kokemaan että tuossahan on mies joka arvostaa sisäisiä arvoja tai kokee että mitä helvettiä, mähän se kaunis olen. Molemmissa tapauksissa loppuillasta saanto on taattu, kauniilta. Sopivassa kohdassa naisen vaihto, ja samat jutut uusiksi. Ei tarvitse keksiä niin paljon puhuttavaakaan.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
scholl kirjoitti:
- Flavio Briatore ja Heidi Klum. Lehti sanoo: Menneisyyttä. Oliko Briatore hänelle liian hyvännäköinen?

Lehti on mielestäni kyllä tässä niin oikeassa kuin olla voi.

Niin kumpi sitten on paremman näköinen Briatore vai Seal ? Eikös Klumilla ole siloposkenkin kanssa jo jälkikasvua tehtynä.. Kauneus on katsojan silmässä totisesti ainakin tässä tapauksessa.

Sen tiedän että itse en antaisi tuosta kolmikosta yhdellekkään!

Mutta jos laitetaan hieman asiaa niin en itsekkään saanut onnitteluja päivänsankaruuden johdosta torstaina enkä kyllä myöskään tiedostanut herätessäni aamulla, että me miehet olisimme juhlittuja sankareita koko loppupäivän!..

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Andi kirjoitti:
Mutta jos laitetaan hieman asiaa niin en itsekkään saanut onnitteluja päivänsankaruuden johdosta torstaina enkä kyllä myöskään tiedostanut herätessäni aamulla, että me miehet olisimme juhlittuja sankareita koko loppupäivän!..
Heräsin Joensuulaisessa hotellissa 7:30 mentyäni nukkumaan viideltä. Hyvin miesmäinen olo oli, nytpä tiedän mistä se johtui!

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Twite kirjoitti:
Jossakin lehdessä muuten annettiin vihjeeksi että kaunis-ruma naisparivaljakon kohdalla pokaajan kannattaa kiinnittää aluksi kaikki huomio ja makeilu siihen rumaan. Kaunis rupeaa ennemmin tai myöhemmin joko kokemaan että tuossahan on mies joka arvostaa sisäisiä arvoja tai kokee että mitä helvettiä, mähän se kaunis olen. Molemmissa tapauksissa loppuillasta saanto on taattu, kauniilta. Sopivassa kohdassa naisen vaihto, ja samat jutut uusiksi. Ei tarvitse keksiä niin paljon puhuttavaakaan.

En sano että itselläni olisi tästä jotain kokemusta, koska sitä ei uskoisi kukaan.

Hypoteettisesti: flirttailet siinä aikasi tämän rumemman kanssa, mutta et unohda (miten voisitkaan) sitä pöydässä istuvaa parempaa. Rumempi lähtee jossain vaiheessa vessaan/hakemaan drinkkiä ja jää suustaan kiinni jonkun kanssa.

Siinä sitten hetken aikaa juttelet niitänäitä sen paremman kanssa. Rumilusta ei kuulu, joten sama kuvio nopeammassa temmossa läpi ja kaikki alkaa näyttämään hyvältä loppuiltaa varten.

Homman mennessä lääppimis-asteelle, paukkaa paikalle, tottakai, se rumempi. Rumempi ottaa marttyyri-ilmeen ja lähtee jälleen, suuntana wc. Parempi perään pelastamaan kaverisuhteensa. Kohta kaksikko palaa itkien ja huutaen toisilleen ja poistuvat, eri suuntiin tosin.

Et kostunut itse mitään, rikoit ainakin joksikin aikaa kahden ihmisen välit ja pahimmassa tapauksessa tarjosit molemmille drinkin.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
scholl kirjoitti:
- Mick Jagger + brassimallimuija

No jaa, Jaggerilla on sentään asenne kohdallaan, nimittäin harvempi kundi on päässyt nusaisemaan David Bowien vaimoa ja David Bowieta. En kyllä muista että missä järjestyksessä.

Eipä tuota miestenpäivää liiemmin noteerattu ainakaan Suomessa. Palstaveljemme Jags voisikin valottaa tätä nurinkurisuutta hieman enemmän - varsinkin suhteessa naistenpäivän koohotukseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy