Ma 9.5.2016 Otteluseuranta (4. kisapäivä)

  • 111 207
  • 1 163
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei Peltolaa tuohon laitettu kyllä viittä minuuttia ennen loppua. Surkeaa tilannetajua Jaloselta. Ei tee hyvää itseluottamukselle, varsinkin kun homma ei ole kyllä Laineesta kiinni jäänyt. No nyt lähti Ahokin pois...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Melkonen trolli tämä @BigRedBob , eihän se USAn superjunnu nyt virheitä voi tehdä!
Jos sinäkin keskittyisit luetun ymmärtämiseen ja selvittäisit, mistä itse puhut ja mitä trolli tarkoittaa. Voihan se jossain pohjois-koreassa olla trollaamista, jos on sitä mieltä, että Matthews saa pitää ykkössijansa tämän matsin perusteella. Matthews 0+1, Laine viltissä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Loistavaa reagointia Nokalta!!
 

Bvschwunz

Jäsen
Suosikkijoukkue
90-luvun TPS
Jaloselta tyhmä ratkaisu jättää Laine penkille. Nyt tietenkin luovutetaan kiekko loppuajaksi jenkeille ja annetaan niiden yrittää.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Komarov ei edes yrittany maalia lol
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On kyllä kiva kun jengissä on lähes kaikki mun suomalaiset suosikkipelaajat. Ja Lainekin nousemassa tuohon porukkaan :) Sasha. Huh.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Vähän meni Leksan määrämittainen pitkäksi.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Olisi edes yrittänyt maalia mutta tyytyi lyömään pitkäkiekon kulmaukseen. Alkulohkossa onneksi ollaan niin voi antaa anteeksi.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Komarovin ottaisi mielellään Flyersiin, aika täydellinen pelaaja alempiin ketjuihin.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Jos sinäkin keskittyisit luetun ymmärtämiseen ja selvittäisit, mistä itse puhut ja mitä trolli tarkoittaa. Voihan se jossain pohjois-koreassa olla trollaamista, jos on sitä mieltä, että Matthews saa pitää ykkössijansa tämän matsin perusteella. Matthews 0+1, Laine viltissä.

Ilman mitään värilaseja korjataan sen verran että Matthewsillakin pitäisi olla 0+0. Ei koskenut ekassa maalissa kiekkoon. Vatrano nappasi itse suoraan Laineen syötön.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Barkov, Komarov, Pihlström - Suomen ylivoimaiset ykköset tänään. Ihan hyvä esitys muultakin joukkueelta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Leksa :D
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvä ratkasu minusta laittaa Laine ja Aho penkille. Huikeita nuoria jannuja molemmat, mutta nyt tarvitaan oikeasti taistelu ja vääntövoimaa, joten tässä tilanteessa kokeneet miehet nousevat esiin. Kyllä Aho ja Laine vielä tulevat jatkossa ihan riittävästi pelaamaan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös