Ma 8.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 58 898
  • 757

Micol

Jäsen
Kyllä Hifk:n kannattajat ovat ehkä Suomen parhaita. Respect heille!
On kyllä. Yhtään ei kuulu mitään "v*tun h*m*" huutoja eikä mitään vastaavia. Landeböndellä aivan toisenlaista.

Kärppien pitäisi nyt yksinkertaistaa ja nopeuttaa 5 vs 5 pelaamistaan. Ei ole tullut yhtään kunnon vastahyökkäystä vielä tähän peliin. Kertoo siitä, että IFK ehtii ryhmittäytyä kunnolla ennen Kärppien verkkaisia hyökkäyksiä. Liikettä perskele!
 

chubster

Jäsen
Vedät kultakuuppaa vähän myöhässä, suu soi tuomarin takaa. Ja aivan pomminvarma, että jos puhelu kolmannessa tulee, niin Rasmus ei vastaa.

On varmasti puhelinlangat punaisten kopissa kuumana. Korkeintaan Julle käy esittämässä kuolevan joutsenen, jolla yrittää litistää Kuparin tai sitten Kankaanperä tulee tuomarin takaa kolmantena takaapäin päähän kiinni.

Tästä aasinsilta siihen, että jos tästä voitto halutaan niin Kankaanperän paikka ei todellakaan ole kentällä.

Thorell tekee tänään vielä yhden ja peli päättyy 2-0. Saa ottaa livevetoon kiinni.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jaa Iikka piristyy, onko koskenu kiekkoon muualla kuin laidan vieressä. Näkymätön jätkä...
On tässä meidänkin kärkiukkoja aivan yössä. Turha mennä noihin naapurin tapauksiin, kun itseltä löytyy enemmän.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Pelillisesti Pikkarainen vie Mannerta kuin pässiä narusta. Mutta materiaaliero on sen verran huomattava ettei tiedä riittääkö se. Mutta Mantereen polku on jo nähtävillä. Kärpäsistä ryssiin, harlekiinojen peräsimeen ja sieltä maajoukkueeseen.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mun mummoni muni mun mammani mun mammani muni mun. Sitä vaan kysyn, että mitä vikaa sisäsiittoisuudessa on? Terveisin nimimerkki Taru Sormusten Herrasta ja kaksi tornia.
Mulle samoja sieniä
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tais astua ihan itse Niemelän mailan päälle, kun Niemelä peitti syöttölinjaa. Taisipa Niemelän mailan liikekin olla poispäin Thorellista. Jäitä hattuun ja ja värilasit pois silmiltä viimeistään hidastuksia katsoessa.
Niemelähän suorastaan kurotti sen Thorellin jalan sinne Thorellin jalan alle.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Lievää turhautumista huomattavissa?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
2min vaan tällä kertaa. Joka toisesta tommosesta niitistä tulee 2+10
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ai Lasse poikkarista jäähylle? Jo on aikoihin eletty.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Nyt on ihme no 5 jäähy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös