Ja kuka sen puhelun teiltä soittaa? No okei, ehkä Kuparin saattaa joku haastaa, mutta siihen se jääVedät kultakuuppaa vähän myöhässä, suu soi tuomarin takaa. Ja aivan pomminvarma, että jos puhelu kolmannessa tulee, niin Rasmus ei vastaa.
On kyllä. Yhtään ei kuulu mitään "v*tun h*m*" huutoja eikä mitään vastaavia. Landeböndellä aivan toisenlaista.Kyllä Hifk:n kannattajat ovat ehkä Suomen parhaita. Respect heille!
Vedät kultakuuppaa vähän myöhässä, suu soi tuomarin takaa. Ja aivan pomminvarma, että jos puhelu kolmannessa tulee, niin Rasmus ei vastaa.
On tässä meidänkin kärkiukkoja aivan yössä. Turha mennä noihin naapurin tapauksiin, kun itseltä löytyy enemmän.Jaa Iikka piristyy, onko koskenu kiekkoon muualla kuin laidan vieressä. Näkymätön jätkä...
Hyvät saumat tässä vielä Kärpillä on.
Toisaalta, yksi paikka ja varmaan sitten tekee.Jaa Iikka piristyy, onko koskenu kiekkoon muualla kuin laidan vieressä. Näkymätön jätkä...
Mulle samoja sieniäMun mummoni muni mun mammani mun mammani muni mun. Sitä vaan kysyn, että mitä vikaa sisäsiittoisuudessa on? Terveisin nimimerkki Taru Sormusten Herrasta ja kaksi tornia.
Niemelähän suorastaan kurotti sen Thorellin jalan sinne Thorellin jalan alle.Tais astua ihan itse Niemelän mailan päälle, kun Niemelä peitti syöttölinjaa. Taisipa Niemelän mailan liikekin olla poispäin Thorellista. Jäitä hattuun ja ja värilasit pois silmiltä viimeistään hidastuksia katsoessa.
Pelillisesti Pikkarainen vie Mannerta kuin pässiä narusta. Mutta materiaaliero on sen verran huomattava ettei tiedä riittääkö se.
Tämä kertoo kaiken kärppäkannattajista.Nyt se tuomarilinja muuttui kun nojaamisesta pääsee jäähylle