Ma 7.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 71 433
  • 378
Tila
Viestiketju on suljettu.

tutzba

Jäsen
Jahas, Espoossa vedettiin sitten paremmaksi kuin Oulussa. Maamme-laulu, Kristian Meurmann!

Toivottavasti pelissä nähdään sitten jotain kauniimpaa.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Ei hel**tti noita kärppäfaneja ton pohjoisensa kanssa. Onko se niistä oikeasti hyvä läppä?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kuinka kovia jääkiekon ystäviä täällä oikein onkaan, kun tuota pohjoista on huudettu Kärppien finaalipeleissä jo vuodesta 2005, niin edelleen se tuntuu tulevan osalle yllätyksenä.
 

d2uce

Jäsen
Oululaisia mukaillen voisi luulla tuon Maamme laulun teemana olleen "Pääasia, että kaikkia vituttaa".
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kun ottaa huomioon Kärppäfanien keskuudessa yleinen uusnatsismi, niin on outoa että Oulun kärppä-klanipäät hyväksyvät Maamme-laulun päälle mölisemisen.

No, skinit eivät nyt ole mitään logiikan riemuvoittoja. Varsinkaan Oulussa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Mä en kyllä ymmärrä, mikä tuossa POHJOISESSA ihmisiä niin vituttaa. Ainoa hyvä juttu, mitä kärppäfanit on ikinä vetäneet. Ja ainoa, joka on saanut aikaan kylmät väreet muuten kuin inhosta.

Kovaa tulee Blues päälle. Hallissa on melkoinen meininki, vaikka vähän katkonainen kyllä.
 

Voittaja

Jäsen
Kun ottaa huomioon Kärppäfanien keskuudessa yleinen uusnatsismi, niin on outoa että Oulun kärppä-klanipäät hyväksyvät Maamme-laulun päälle mölisemisen.

No, skinit eivät nyt ole mitään logiikan riemuvoittoja. Varsinkaan Oulussa.

Vaikka en Kärppä-fani olekaan, niin nyt kyllä tuli niin paksua juttua sieltä päin että alta pois. On kyllä hauskaa katsella kun porukka kiehuu kun toisen joukkueen kannattajat kannattavat omiaan ja nostavat yhteenkuuluvaisuuden tunnettaan, ketään pilkkaamatta ja sorsimatta. Ihan hauska tapa nostaa tunnelmaa Kärppien kannattajien keskuudessa, pienet on ongelmat jos tuosta vetää herneen nenään kun se ei ketään kuitenkaan vahingoita.

Itse pelistä sen verran, että vaikka Blues kuinka tulee päälle, niin aika rauhallisesti Kärppien pakit kuitenkin pyrkivät aukaisemaan peliä, kuten pitääkin. Mukava katsoa kun valtakunnan kaksi parasta joukkuetta taistelee mestaruudesta.
 

10

Jäsen
On kyllä hauskaa katsella kun porukka kiehuu kun toisen joukkueen kannattajat kannattavat omiaan ja nostavat yhteenkuuluvaisuuden tunnettaan, ketään pilkkaamatta ja sorsimatta. Ihan hauska tapa nostaa tunnelmaa Kärppien kannattajien keskuudessa, pienet on ongelmat jos tuosta vetää herneen nenään kun se ei ketään kuitenkaan vahingoita.
Juurikin näin. Ilmeisesti tämä "läppä" oli espoolaisten mielestä hyvä vielä Jokeri-sarjan aikaan, samalla tavalla siellä korostettiin tuota "pohjoinen" sanaa Maamme-laulun aikana, ei tietenkään yhtä voimakkaasti.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Porot tekee.
 

Aishoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Turku
Tosta POHJOISEN huutelusta sen verran että, jos en väärin muista niin Dallas Starsin faneilla on hiukan vastaava traditio huutaa STARS! USA:n kansallislaulun aikana.. korjatkaa jos oon hakoteilla..

Pelistä sen verran että puolet erästä takana ja vauhtia on kuin Monzassa..

Kärpät 1-0 Michal Bros...
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tosta POHJOISEN huutelusta sen verran että, jos en väärin muista niin Dallas Starsin faneilla on hiukan vastaava traditio huutaa STARS! USA:n kansallislaulun aikana.. korjatkaa jos oon hakoteilla..

Et ole väärässä, eikä tuosta tietääkseni kukaan valita tai ulise tuolla ameriikanmantereella.
Mutta itse aion ensi torstaina Espoossa huutaa niin kovaa pohjoinen kuin jaksan, ihan vain näiden itkevien tosikkojen kiusaksi. Hah, hyvä vaan että ärsyttää! :)


Bluus ei kyllä saa maalia aikaiseksi tuolla säheltämisellään...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kansallislaulun raiskaamista, eikö "puolen suomen" faneilla ole mitään kunnioitusta? En ole tosikko, mutta minulla on joitain asioita, jotka ovat pyhiä. Hävetkää.

Avauserän alku oli selkeästi espoolaisten, mutta mitä pitemmälle erä meni, sen paremmin ote siirtyi Kärpille. Kyllä porot taitaa tänäkin vuonna kullan viedä, valitettavasti.
 

julle-jr

Jäsen
Et ole väärässä, eikä tuosta tietääkseni kukaan valita tai ulise tuolla ameriikanmantereella.
Mutta itse aion ensi torstaina Espoossa huutaa niin kovaa pohjoinen kuin jaksan, ihan vain näiden itkevien tosikkojen kiusaksi. Hah, hyvä vaan että ärsyttää! :)
No enpä tiedä onko jenkkimeningistä malliaottaminen nyt mikään niin hyvä juttu. Suomalaisiin perinteisiin kuuluu arvostamiemme asioiden hiljainen kunnioitus, jenkeissähän ihmiset esimerkiksi pukeutuvat tähtilippuihin, mielestäni se ei ole arvokasta käytöstä lippua kohtaan. Tosin sinnehän se kyllä sopii, ei siinä mitään ja pitkälti mielipideasioitahan nämä ovat. Ymmärrän kyllä varsin hyvin ihmisiä, jotka eivät hyväksy minkäänlaista Maamme-lauluun liittyvää mölinää, koska jotkut asiat ovat pyhiä. Sitähän en tietenkään varsinaisesti sano, että minulle henkilökohtaisesti asialla olisi suurtakaan merkitystä, vaikka eihän tuo mitenkään hienolta kuulosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös