Hih, Bluesin Lehtonen oli ihan niin kuin joku vittuuntunut teini katsomosta. Ei kai noista jäähyistä oikein voi tuomaria syyttää.
Täytyy sanoa, että Mikkolan loukkaantuminen valitettavaa ja jäähy ansaittu, mutta valkoinen joukkue sai repiä ja roikkua aika tavalla, tuskin Jalonen voi tuomarilinjaa tänään ainakaan moittia.
Ei sinänsä, toisaalta niistä viheltämättömistä jäähyistä voi. Pojalla on tunnetta mukana, mikä on hyvä asia.
Ja espoolainen katsomo näytti sivistystään viheltämällä Mikkolalle, kun kaveria viedään paareilla katsomoon ja kävely näytti olevan täysi mahdottomuus.
Oli kyllä melkoista kukkopoikameininkiä..
Eikä Mikkolaa voi puolirampana pelaamisesta syytellä jos pää edellä laitaan lentää.
Toque; kirjoitti:Ei sinänsä, toisaalta niistä viheltämättömistä jäähyistä voi. Pojalla on tunnetta mukana, mikä on hyvä asia.
Eiköhän Grönman totea senkin päätyttyä, että oli oikeus ja kohtuus ettei Kärpät tuosta maalia tehnyt niinkuin totesi edellisistä Bluesin ihan aiheellisista jäähyistäkin.Tuo viimeisin vitonen tuli kyllä ihan aiheesta.
sulla on hyvät olot siellä monen sadan kilsan päässä... mä joudun asumaan noiden junttien suurien kiekkokulttuurin ymmärtäjien keskellä...Ihan tajuissaan Ilu näytti olevan ja raajat liikkui joten tuskinpa tuossa mitään vakavampaa on. Sinipaitaisten yleisö näytti kyllä sitä oikeaa kiekko-kulttuuria, ja vaikka itse olen täältä pohjoisesta niin tuossa tilanteesta pääsi suusta että "vitun juntit"..
Samaa olen ihmetellyt. Vai onko LA-areenalla rajallinen määrä kamerapaikkoja? Yleiskuvakin on varsin alhaalta. Mikäli vika ei ole puitteissa, tämä "Blues-Jokerit" lähetys on Nelosen huolella ryssitty Hokinait-kopio.Onkohan Nelosella joku limiitti noiden uusintojen suhteen? Näytetään katsomoa ja rokki soi. Keskeiset tilanteet kaikki uusimatta.
Uskon Mikkolan loukkaantumiseen kun hän on ollut pelaamatta kaksi vuotta.
Oululainen lääketiede herättää Lasaruksenkin henkiin. Usein sen jälkeen kun pelikiellot on jaettu.
Kenties tässä ei ole kyse siitä, mutta aika Pekka & susi fiilis tässä on.
Voi jestas tuota Alkion fledaa, siellä on varmaan vedetty purkki flooraa hiuksiin.