Ma 7.3.2022 HIFK - KooKoo

  • 4 029
  • 57

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mikä magneetti tuolla KooKoon vaihtoaitiossa vetää kiekko puoleensa?
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On. Olisi kiva tietää kuinka paljon joukkueen esityksiin on vaikuttanut se että ei ole treenattu joukkueena tämän vuoden puolella paljon paskaakaa? Koivistoinenkin koko ajan jauhoi kuinka videoilta ollaan yritetty ottaa oppia.
Noo, edarit treenaa peleissä. Tässä on aikaa harjoitella ennen tosipelejä, eikä Villen tartte kuin poikain paikkoja vaihdella, niin rullaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
On. Olisi kiva tietää kuinka paljon joukkueen esityksiin on vaikuttanut se että ei ole treenattu joukkueena tämän vuoden puolella paljon paskaakaa? Koivistoinenkin koko ajan jauhoi kuinka videoilta ollaan yritetty ottaa oppia.
Varmasti vaikuttanut, mutta ei selitä noin huonoa pelaamista. Peltosen pitäisi saada enemmän irti noilla pelaajilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinainen ylivoimapelin irvikuva. Tähän sopii hyvin seuraava:

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.

Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
HIFK hoitakaa tää nyt kiitos!
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mika Saukkonen antamassa selostusvinkkejä… Nyt mä oon nähnyt kaiken. Jätkä on selostanut ammatikseen yli 20 vuotta ja on edelleen siinä todella huono, ihan yleisen mielipiteen mukaan.

Viivikin olis varmaan muutaman viikon harjoittelulla parempi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Pakko sanoo tähän paikkaan, että oon aidosti iloinen Viivin puolesta, että on päässyt tekee työkseen asioita joista selkeästi tykkää. Oli lukiossa melko syrjitty muiden naisten toimesta. Varmaan se kuuluisa naisten kateus, kun oli koulun kaunein tyttö?

Olin alkuun vähän epäileväinen, että sopiiko oikein tähän, mutta hyvinhän sillä menee. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös