Todella oudolta tuntuu toivoa KalPan voittoa. Mutta nyt KalPa! Voitto kotiin!
Nopeasti tähän tottuu.
Todella oudolta tuntuu toivoa KalPan voittoa. Mutta nyt KalPa! Voitto kotiin!
Kyllä on outoa miten jotakin voi kiinnostaa näin paljon onko oma joukkue täysin paska vai paskin... mitä väliä missä järjesryksessä siellä on 13., 14. ja 15.?Todella oudolta tuntuu toivoa KalPan voittoa. Mutta nyt KalPa! Voitto kotiin!
Käviköhän sanomassa "Nouse v***u seisomaan, niin näetkin jotain!"?Mitäs Pekka? Miettiselle ei mitään, mutta Pekka varmaan kehui oikein tosissaan sitten.
Mua surettaa enemmän ne, joille ei ole mitään väliä onko oma joukkue viimeinen. Paskin on aina paskin ja sillä pitäisi todellakin olla väliä.Kyllä on outoa miten jotakin voi kiinnostaa näin paljon onko oma joukkue täysin paska vai paskin... mitä väliä missä järjesryksessä siellä on 13., 14. ja 15.?
Hyvä että olet jo toipunut jypin selkäsaunasta kannattamaan Kalpaa.Todella oudolta tuntuu toivoa KalPan voittoa. Mutta nyt KalPa! Voitto kotiin!
Ei minua ainakaan kiinnosta meneekö JYPillä vielä enemmän päin vittua, kun oman joukkueen tekeminen on paskaa.Mua surettaa enemmän ne, joille ei ole mitään väliä onko oma joukkue viimeinen. Paskin on aina paskin ja sillä pitäisi todellakin olla väliä.
Niin, mutta ennen kaikkea mistä kävi sanomassa? Tämäkin joku tilanteen ulkopuolinen tapahtuma vai mitä?Mitäs Pekka? Miettiselle ei mitään, mutta Pekka varmaan kehui oikein tosissaan sitten.
Täh? Olenko tyhmä vai miks en ymmärrä, miten tää liittyy jumbosijan välttämiseen mitenkään?Ei minua ainakaan kiinnosta meneekö JYPillä vielä enemmän päin vittua, kun oman joukkueen tekeminen on paskaa.
Eipä tuo silloin kovinkaan kummoinen rangaistus olisi jos 7. pakin/13. hyökkääjän huililla selviäisi.millä logiikalla Peksi 10 min käytösrangaistus muuttuu pikkukakkoseksi? Eikö olisi loogisempaa, että joku pelaaja istuisi kympin boksissa ja pelattaisiin 5v5?
Tähän sen verran, että minusta on aina vaikuttanut...Täytyy sanoa, että melkoiselta tampiolta tuo Pekkakin vaikuttaa tällä hetkellä.
Eipä tuo silloin kovinkaan kummoinen rangaistus olisi jos 7. pakin/13. hyökkääjän huililla selviäisi.
On se Kova!Könöselle ei sukeltamisesta?