Ma 7.2.2022 KalPa - SaiPa

• 3 632
  • 104

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Todella oudolta tuntuu toivoa KalPan voittoa. Mutta nyt KalPa! Voitto kotiin!
Kyllä on outoa miten jotakin voi kiinnostaa näin paljon onko oma joukkue täysin paska vai paskin... mitä väliä missä järjesryksessä siellä on 13., 14. ja 15.?

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mitäs Pekka? Miettiselle ei mitään, mutta Pekka varmaan kehui oikein tosissaan sitten.
Käviköhän sanomassa "Nouse v***u seisomaan, niin näetkin jotain!"?

Edit. Korjattu oikea sitaatti.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Toiset valmentajat saavat aukoa päätänsä tuomarille ihan huolella ja toiset ei. Näin homma etenee.

Vai, onko Miettisellä jo jäähykiintiö/katsomoonlähdöt täynnä tältä kaudelta. VMP

Ja, kyllä tiedän, että Virralta voi myös tulla varsin värikästä palautetta tuomareille. Ihmetttelin vaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä on outoa miten jotakin voi kiinnostaa näin paljon onko oma joukkue täysin paska vai paskin... mitä väliä missä järjesryksessä siellä on 13., 14. ja 15.?
Mua surettaa enemmän ne, joille ei ole mitään väliä onko oma joukkue viimeinen. Paskin on aina paskin ja sillä pitäisi todellakin olla väliä.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mua surettaa enemmän ne, joille ei ole mitään väliä onko oma joukkue viimeinen. Paskin on aina paskin ja sillä pitäisi todellakin olla väliä.
Ei minua ainakaan kiinnosta meneekö JYPillä vielä enemmän päin vittua, kun oman joukkueen tekeminen on paskaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei minua ainakaan kiinnosta meneekö JYPillä vielä enemmän päin vittua, kun oman joukkueen tekeminen on paskaa.
Täh? Olenko tyhmä vai miks en ymmärrä, miten tää liittyy jumbosijan välttämiseen mitenkään?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
millä logiikalla Peksi 10 min käytösrangaistus muuttuu pikkukakkoseksi? Eikö olisi loogisempaa, että joku pelaaja istuisi kympin boksissa ja pelattaisiin 5v5?

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
millä logiikalla Peksi 10 min käytösrangaistus muuttuu pikkukakkoseksi? Eikö olisi loogisempaa, että joku pelaaja istuisi kympin boksissa ja pelattaisiin 5v5?
Eipä tuo silloin kovinkaan kummoinen rangaistus olisi jos 7. pakin/13. hyökkääjän huililla selviäisi.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eipä tuo silloin kovinkaan kummoinen rangaistus olisi jos 7. pakin/13. hyökkääjän huililla selviäisi.

Eipä tuo Virran rikekkään kovin kummoinen ollut.

Pitkänen 4-1

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt jäi Petmanin sukellus viheltämättä, mutta myös KalPan rangaistus. Ja lisää maaleja. Upea peli saatiin tästäkin!

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eero perkele...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy