Lucky Thirteen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Toi Brady Austin kyl vaikuttaa melko turhakkeelta.
Livenä näytti koukulta ja hidastuksessa selvisikin ettei maila missään kainalossa ollut. Erikoisesti Gardiner siinä kaatuiJäähyn paikka, aika moni samanlainen mennyt ohi
Jos faneilla menee parit taklaukset tunteisiin, kuinka hiilenä Gardiner on?Toi Brady Austin kyl vaikuttaa melko turhakkeelta.
Huomenna on uusi päiväVoisko sen huomisen pelin vaan siirtää? Jookos?!
Uusi päivä ja uusi murskatappio JYPille.Huomenna on uusi päivä
Jypin pelejä on siirretty jo niin paljon ettei varmaan voi, ei sinne maaliskuun alkuun voi jättää 15 peliä.Voisko sen huomisen pelin vaan siirtää? Jookos?!
Huominen kaiken muuttaa voiUusi päivä ja uusi murskatappio JYPille.
Hyvin mahtuisi maaliskuullekin.Jypin pelejä on siirretty jo niin paljon ettei varmaan voi, ei sinne maaliskuun alkuun voi jättää 15 peliä.
On kyllä vitsi tämä Liigan tuomari tasoittelu linja. Miksi peliä ei voi viheltää ihan rehellisesti? Jokainen tiesi tähän peliin lähdettäessä, että tuomarit puhaltavat JYP myönteisesti. Täysi farssi ja häpeä. Nyt oikeasti tuomareilla karvoituksen kasvatus piste. Lopettakaa jo se teennäinen tasoittelu
EiVoisko sen huomisen pelin vaan siirtää? Jookos?!
Maksatko kaikkien kannattajien junaliput ja peliliput jos peli siirretään/perutaan. Moni kuitenkin uskoo joukkueeseen, nuoriin ja haluaa sen nähdä JYPin pelaavan vaikka sinä et haluaisi.Hyvin mahtuisi maaliskuullekin.
En tietenkään. Mä en vaan kestä tällaisia murskatappioita, joissa ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Enkä ymmärrä niitä, jotka ne haluaa nähdä.Maksatko kaikkien kannattajien junaliput ja peliliput jos peli siirretään/perutaan. Moni kuitenkin uskoo joukkueeseen, nuoriin ja haluaa sen nähdä JYPin pelaavan vaikka sinä et haluaisi.
Ja mikä olisi se vaikutus, jyp ei ole pleijareissa tänä vuonna, se onko vika toka vika vai jopa kolmanneksi vika ei vaikuta yhtään mihinkään, näitä on ihan turha tässä kohtaa siirrellä, vois mun puolesta suoraan merkata jypille tappiot lopuista peleistä ja päästää jätkät kesälomille, tosta ei tuu oikeasti mitään vaikka olis tän hetken "paras rosteri" kasassa.Maksatko kaikkien kannattajien junaliput ja peliliput jos peli siirretään/perutaan. Moni kuitenkin uskoo joukkueeseen, nuoriin ja haluaa sen nähdä JYPin pelaavan vaikka sinä et haluaisi.
Mutta eikös tämä ole kuin voitto, kun kakkossuosikkisi voittaa?En tietenkään. Mä en vaan kestä tällaisia murskatappioita, joissa ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Enkä ymmärrä niitä, jotka ne haluaa nähdä.
Eikai niitä nyt kukaan halua nähdä, paitsi vastustajat, mutta ei tää nyt mee niin että muut pelaa vaikka on korona tartuntoja ja jyppiä säästellään, johonkin, en tiedä mihin.En tietenkään. Mä en vaan kestä tällaisia murskatappioita, joissa ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Enkä ymmärrä niitä, jotka ne haluaa nähdä.
Paskat kesäreenit, ei kestä kunto näin monta peliä viikkoon!Ihan tuli ikävä JMJ:n kuolevia joutsenia, kun katsoi porkkanapöksyjen kaatuilua toisessa erässä. Sukeltamisesta olisi jonkun jäähyn voinut antaa, kun niin teennäisesti heittäytyivät vatsalleen pariin kertaan.
Jos et halua JYPiä nähdä, niin helpoin ratkaisu on olla katsomatta pelejä ja keksiä jotain muuta tekemistä.En tietenkään. Mä en vaan kestä tällaisia murskatappioita, joissa ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Enkä ymmärrä niitä, jotka ne haluaa nähdä.
Muuttaispa mutta ei kyllä muuta. Tai voihan loppulukemat olla Tapparalle pienemmät tai suuremmat.Huominen kaiken muuttaa voi