Ma 6.4.2015 Tappara - Lukko (3. välierä)

  • 11 237
  • 81

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Aalto puolusti tyylilleen uskollisena peilaamalla hyökkääjän liikkeitä kahden metrin päästä. Olisi auttanut paljon jos Komulaiseen olisi edes yritetty laittaa painetta.
Iholle heti sinisen jälkeen mailan kanssa tai ilman. Siitä on hyvä puolustuspeli tehty.

Pakko myöntää, että itse tilanteessa ihmetytti juuri se, kuinka vapaasti ja rauhassa Komulainen sai katsoa, minne kiekon syöttää. Tilaa ja aikaa Komulla oli Tapparan kannalta niin sanotusti liikaa.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Koitappa Roskaa seurata hetki ja arvioi uudelleen.
Kyllä minä tiedän tasan kuinka Riska pelaa. Nelosketjun jyrä, jolla on maila kokoajan kainalossa. Kaikkihan sen tietää.

Itse olen aina nähnyt Palolan taitopelaajana, joka oikeasti osaa pelata. Tässä sarjassa ja varsinkin eilisessä pelissä Palolan pelityyli on ollut oksettava.

Saa pahoittaa mielensä.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Kelataan viime kevaan finaaleihin...

Jos sulle tuosta turhanpaivaisesta kitinasta tulee ikava sivumaku suuhun, miksi osallistut siihen?

Kelaile vaikka kuule 2003-vuoden finaaleihin. Se ei ole minun ongelma, jos sinun luetun ymmärtäminen ei toimi. Sen kyllä olen huomannut jo aiemminkin palstaa lukiessa...Tässä sinulle kuitenkin uusintana:

Tänä keväänä ollaan menty mielestäni jo aivan liian pitkälle. Vaikka aikaisempina vuosina sitä hiton harmaan alueen kahvausta on ollut aivan järkyttävän paljon liikaa, niin kyllä siellä sentään on selvät tapaukset vihelletty. Nyt ei ole vihelletty niitäkään, kuin pari kertaa pelissä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tosta tuomarilinjasta sellainen pointti, että itse olen aina mieluummin sillä kantilla, että jätetään rike viheltämättä kuin vihelletään ilman rikettä. Tätä jälkimmäistä on tapahtunut toisessa otteluparissa. Olihan eilen sellaisia rikkeitä mistä jäähy olisi kuulunut, mutta kun niitä ei nyt vihelletä niin molempien joukkueiden kannattaisi käyttää energia sen maalin tekemiseen jäähyjen kalastelun sijaan. Nimittäin monta kertaa siellä eilenkin molemman väriset pelaajat korostivat kokemaansa vääryyttä. Turhaa!
Toisekseen näen, että Tappara hyötyy tästä linjasta, vaikka ei missään tapauksessa ole ainakaan yhtään enempää rikkova joukkue kuin Lukkokaan. Ero on siinä, että eilenkin meni ylivoimamaalit Lukolle 1-0. Minun silmiin näyttää Lukon ylivoima paremmalle kuin Tapparan. Siinä mielessä Tappara hyötyy siitä, että jäällä pelaa täydet viisikot.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kelaile vaikka kuule 2003-vuoden finaaleihin. Se ei ole minun ongelma, jos sinun luetun ymmärtäminen ei toimi. Sen kyllä olen huomannut jo aiemminkin palstaa lukiessa...Tässä sinulle kuitenkin uusintana:
Eipä noita vihelletty kuin ensimmäisessä Tappara-Lukko -pelissä, kun Lukolla oli tuon painin lisäksi vielä jaettavaksi erittäin kovia pommeja. Juuri siinä ensimmäisessä pelissä tulleet tuomiot olivat eniten niitä päin mäkeä vihellettyjä. Sen jälkeen tuomareita ilmeisesti suitsittiin ja sitten lakattiin viheltämästä yhtään mitään. Niin se aika kultaa muistot varsinkin kun itse poistuu voittajana karkeloista.

Kyllä tuohon asiaan yritettiin taas tämän kauden alussakin vaikuttaa, mutta kun tuomareilla oli vihellyskirja ihan sekaisin niin kukaan ei tiennyt mitä sai tehdä ja mitä ei.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ylen sivuilla kuvia pelistä. Yhdestä näkee selvästi Greenin huitaisun Niemiseen. Näytti vielä näköjään kieltäkin Niemiselle. Onko tuollaisista jaettu käytöskymppejä?
 

axe

Jäsen
Ylen sivuilla kuvia pelistä. Yhdestä näkee selvästi Greenin huitaisun Niemiseen. Näytti vielä näköjään kieltäkin Niemiselle. Onko tuollaisista jaettu käytöskymppejä?

Ei, mutta nurkkaan on joutunut häpeämään joksikin aikaa ja sen jälkeen pitää halata ja pyytää anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös