Nyt on vakavassa harkinnassa, että alan perehtyä amerikkalaiseen jalkapalloon. Perusasiat hallussa mutta se nyt ei ole mitään. Saatan tulla jatkossa kyselemään ketjuihin kaikkea noloa, joten koittakaa kestää. Toukokuussa ei taida olla sesonki päällä, kun olen silloin Trumpin vakaalla kädellä johtamaan maailmanpoliisivaltioon menossa, mutta ehkä kuulen paikallisilta hyviä vinkkejä. Baseball-otteluun aion mennä! Mietin viime yönä ennen kuin menin puoliajalla nukkumaan, että Amerikan poikain (ja tyttöin) lajit amer. jalkapallo ("jefu", opin tämän eilen eli vasta tänään), baseball ja koripallo ovat tolkuttoman taktisia ja sehän se on miellyttävää, eikö vain.
All in all in: onnittelut Patsille ja heidän kannattajilleen. Atlantakin pelasi alussa hienosti. Ei ole paskaa hävitä tuollaiselle joukkueelle.
Perhana, mun on löydettävä suosikkijoukkeeni. Tohon Patsiin en rupea, on liian hyvä mun makuun, mutta jokin semmoinen jefun IFK, olisiko New Yorkista semmonen joukkue, joka ei voita edes vahingossa ja takki auki lähdetään kauteen ja lopuksi haukutaan tuomarit.