Ma 6.2.2017 Otteluseuranta (Super Bowl LI)

  • 30 890
  • 383

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Patriostit on tässä pelissä mukana, mutta pitäisi vielä suorittaa, joko nyt Amendola? Olen aina tykännyt, nyt olisi saumaa ottaa paikkaa historian kirjoilla. Danny, Danny...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt meni kyllä Jonesin maaginen koppi täysin hukkaan. Siinä meni varmat FG asemat tuhkana tuuleen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Täähän on ihan jännä peli.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Voi olla aika vitun iso lisäpistemissi jos tästä vielä TD tulee. Ei helekkari mikä meininki.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Falconsin game management on kyllä kussut totaalisesti vikalla neljänneksellä. Hyökkäyksissä pelit aloitettiin jo hyvissä ajoin ennen play clockin loppuja, tuo Jonesin huippukoppi kustiin totaalisesti, kun ainoa oikea ratkaisu olisi ollut juoksu, juoksu, juoksu ja potku mahdollisimman pitkillä peleillä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Edelmann!!! Huikea koppi! Vuoden koppi!
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Falconsin game management on kyllä kussut totaalisesti vikalla neljänneksellä. Hyökkäyksissä pelit aloitettiin jo hyvissä ajoin ennen play clockin loppuja, tuo Jonesin huippukoppi kustiin totaalisesti, kun ainoa oikea ratkaisu olisi ollut juoksu, juoksu, juoksi ja potku mahdollisimman pitkillä peleillä.

JuurI näin, uskomattoman amatöörimäistä toimintaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
EDELMANN!!!!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Varmaan oli heliumia täynnä tuo pallo minkä Samuli koppasi
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
1.28 livessä Atlantalle..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meni miten meni, koska itse olen Packerssien miehiä jo vuosien kokemuksella, mutta laittaa kaikki nämä "peli on selvä, katson vain kakan puoliajalla" tyypit oikeisiin mittasuhteisiin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mihin se siis perustui, että tämä ei ollut ohi puoliajalla ja pitäisi mennä nukkumaan, jos ei usko?

Ei huvittaisi olla jälkeenpäin huutelijakaan, mutta kun sitä ei ole tuhatvuotisen historian aikanakaan koskaan tapahtunut, niin miksi nyt olisi?

Vieläkö huudellaan? ;)

Toki itsekin olin jo yhdessä vaiheessa varma, että enää ei Pats nouse. Vielä on toki matkaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hehehe. Nyt se lisämaaliyritys.. Falcons hei, siellä on peli.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
TD!!!! 1 pinnan peli, onnistuuko?!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös