Mulla kävi NHL Legacy Editionissa niin että kun pelasin Connor McDavidilla sitä Be a pro -moodia niin johdin joukkueen sisäistä piste- ja maalipörssiä ja tein yhteen peliin muistaakseni 1+2 niin pelin jälkeen tulee "Et pelanut riittävän hyvin puolustussuuntaan, aloitat seuraavan pelin kolmoketjusta". No kiitti vitusti.Eikö olisi hienoa, jos Kärpät venyttäisi jonkun viiden ottelun voittoputken ja sen jälkeen Suikkanen saisi kenkää? Itse sain FIFA16-pelissä potkut viiden ottelun voittoputkessa.
Väärin voitettu siis :D Eikös nimenomaan Suikkanen saanu KHLssä kenkää vaikka joukkueella meni vähintäänkin kohtuullisesti..Eikö olisi hienoa, jos Kärpät venyttäisi jonkun viiden ottelun voittoputken ja sen jälkeen Suikkanen saisi kenkää? Itse sain FIFA16-pelissä potkut viiden ottelun voittoputkessa.
Kuulostaa muuten oudolle eikä tätä olisi ennen kauden alkua uskonut, että Jukurit olisi Kärppiä vastaan ennakkosuosikki :DOlipas aika vitun helppo 1-3 maali Kärpille. Ei pitäis Jukurien olla missään pelissä ennakkosuosikki..
Mietippä jos painavat tyhjään rysään vielä neljännen. Vaadin Suikkaselle jatkosopimusta mikäli näin pääsee käymään.KOLME MAALIA! SUIKKAISTA EI HUIMAA HEI!
Älä nyt saatana pelottele, Hafa ja J. Junno (lausutaan Tsei Tsunno) saattaa lukea tätä ketjua.Mietippä jos painavat tyhjään rysään vielä neljännen. Vaadin Suikkaselle jatkosopimusta mikäli näin pääsee käymään.