Kärpät tarjoaa kahvin tai pillimehun siirretystä ottelusta johtuen xD
Kappas. Se lienee selvää, että Niemelän ja Haapalan poissaolot ovat takuulla lääketieteellisiä, eikä heitä ole pudotettu taktisista/pelillisistä syistä.Tai Kärppien. Topi Niemelä pudonnut pois ja Ronkainen nostettu tilalle.
Ilman koronaa lämmin kädenpuristus.Kärpät tarjoaa kahvin tai pillimehun siirretystä ottelusta johtuen xD
Late just ihmetteli pre-gamessa liigan päätöstä hyväksyä Ipan pelaajavaihto... Saa kyllä hävetä silimät päästä tuota Ilves-koulun tamperelaista päävalmentajaa!
Ihanko oikeasti ihmetteli? Mahtaako vieläkin ihmetellä kun vaihtoi Niemelän.
On se näätä.Ihanko oikeasti ihmetteli? Mahtaako vieläkin ihmetellä kun vaihtoi Niemelän.
Ei mitään muuta mielessä silläkään, kun härski oman jengin edun ajaminen. Varmaan harmitteli, kun ei lähtenyt vatsatautikin kunnolla kiertämään viime yönä Ilveksessä.Ihanko oikeasti ihmetteli? Mahtaako vieläkin ihmetellä kun vaihtoi Niemelän.
Late just ihmetteli pre-gamessa liigan päätöstä hyväksyä Ipan pelaajavaihto... Saa kyllä hävetä silimät päästä tuota Ilves-koulun tamperelaista päävalmentajaa!
Onkohan tässä nyt joku ristiriita vai onko liiga itse päättänyt vaihtaa Kärppien kokoonpanoa ilman että ovat Latelle kertoneet?Myös Topi Niemelä tipahtanut samaan railoon kuin Haapala, Taneli Ronkainen seiskapakkina ja vanhempi Niemelä Byströmin vierellä. Siinäkin siis nyt puntit tasan
Itseasiassa en tiedä missä vaiheessa päivää Radio Cityn haastattelu oli tehty. Silloin ymmärtääkseni luuli, ettei 1üga salli vaihtoa, mutta yllätyksekseen Ipa olikin onnistunut siinä. Sittemmin kai Topinkin vaihto onnistui... Tms.Eli ihmetteli Ilveksen tekemää vaihtoa, mutta ei omaansa? Vai ihmetteli vaihtojen sallimista ja sinä itse lisäsit tuon kohdan että se kommentti olisi koskenut vain vierailijoita?
No kai se ajatteli että no minäkin sitten saatana alan pelleilemään kun kaverikin saa, kattonu vaan että kukas on eka pelaaja joka tulee vastaan, jaaha Topi Niemelä, sinä lennät nyt vittuun kokoonpanosta ja otan tilalle Mobyn! Ai ei meillä oo sen nimistä.. no onks ketään bändin tai artistin nimistä, Ilvekselläkin oli Beck niin mäkin haluisin.. no ei sitten saatana, otetaan joku Ronkainen sieltä vaikka.Ihanko Marjamäki oikeasti narisi ja ihmetteli miksi Ilves sai vaihtaa Haapalan Beckiin?
Kummelikamaa kyllä, sitten mennyt itse tekemään saman :D
Jos Kärpät sattuu häviään, voi koettaa vielä protestia...Ihanko Marjamäki oikeasti narisi ja ihmetteli miksi Ilves sai vaihtaa Haapalan Beckiin?
Tamperelaiset nyt vaan on Kummeli-kamaaIhanko Marjamäki oikeasti narisi ja ihmetteli miksi Ilves sai vaihtaa Haapalan Beckiin?