Ma 4.4.2022 => Ti 5.4.2022 Kärpät - Ilves

  • 72 225
  • 1 142

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko olemassa oikeasti mitään riskiä, että huomennakaan ei voisi pelata Raksilassa? Tuo jäämestari näytti ainakin täydelliseltä hessulta kun Suomi parilla pikkupotkulla sai jään jo paskaksi.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miksei kahta peliä Nokia Arenalla? Entä jos jää ei kestä huomenna? Kärpät ottaa riskin että merkitään tappio?
Jos ei pysty pelata niin Ilvekselle merkitään tappio koska syypää Eemeli Suomi meni säheltää luistimillaan sinne ja nosti mainosta ylemmäs. Ja mahdollinen g7 sitten keskiviikkona Treella.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Miksei kahta peliä Nokia Arenalla? Entä jos jää ei kestä huomenna? Kärpät ottaa riskin että merkitään tappio?

Jos lipputuloista olisi sopuun päästy, niin varmaan olisi moinen ollut mahdollinen. Siis teoriassa. Tuskin kuitenkaan tämän pelin siirto Tampereelle on ollut edes esillä. Tämä on kaikista helpoin kuvio.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mitä luulette olisiko joku muu kun Kärpät, HIFK tai Tappara vastaavassa tilanteessa saanut siirtää ottelua?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tappara saa jatkuvasti lisää vapaalippuja mestaruuteen.
Niin no, viimeksi kun saivat niin eihän ne kuumeisesti paskat housuissa pelannut Kerhoakaan saaneet selälleen.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Paska homma, mutta minkäs teet. Maailmassa sattuu ja tapahtuu kummallisia asioita, eikä kaikki mene aina suunnitelmien mukaan. Pahempaakin voisi käydä kuin päivällä siirtyvä jääkiekko-ottelu.

Ilvesfanit tuntuvat olevan huolissaan, että tämä hyödyttäisi jotenkin Kärppiä. Itse en kyllä sitä allekirjoita. Siellä oli varmasti Kärpissä ladattu ihan kaikki mitä löytyy tähän iltaan, ja nyt homma lässähti. Kova paikka on henkisesti jatkaa siitä huomenna, eikä tuo maalin johto välttämättä ollenkaan helpota sitä valmistautumista.

Ilveksellä puolestaan on mahdollisuus nollata tilanne ja käydä vielä uudemman kerran alivoimapelin ongelmia läpi. Ihan kolikonheittoa kumpi tämän tilanteen hallitsee paremmin.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis itse olen ollut tilanteessa missä peli keskeytetään 5-0 johdossa, ja määrättiin vain uusi päivä jolloin peli pelattiin alusta.

Vaikuttaa aikamoiselta puuhastelulta, onko näin joskus aiemminkin käynyt?

Hyvä, että pelataan.
Olisi pitänyt vetää voittolaukaukset toiseen kenttäpäätyyn. Kärpille yksi eteen koska tilanne oli 1-0.
 
Ilveksellä puolestaan on mahdollisuus nollata tilanne ja käydä vielä uudemman kerran alivoimapelin ongelmia läpi. Ihan kolikonheittoa kumpi tämän tilanteen hallitsee paremmin.
Melko optimistista ajatella, että tämän vuorokauden aikana saadaan alivoima kuntoon, sitä samaa surkeutta ollut syksystä alkaen.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katoin uudelleen tuota matsin loppua ja minulle jää kyllä epäselväksi missä vaiheessa tuo hajosi. Lähikuvissa kuitenkin näkyy että mainoksen reunan päällä on jäätä alle sormen paksuus. Ei tuommoinen kestä mitenkään, jos joku siinä kannoillaan kääntyy.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
En ole vastaavaa nähnyt. Tai oon nähny et jää hajoaa. Mut että noin kauan kestää. Eikö jäätä tarkisteta ennen peliä? Sielt tuli mainos vastaan jään alta. Paha tilanne
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös