friikki otus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
"minä oon näitä honmia 40 vuotta tehnyt, älkää tulko nulikat kyseenalaistamaan minua" T: kenttämestari
Ja tuli Kärppien pukkarista.Suomi tuolla housuja nosteli.
Hähää, eilen tekasin yötämyöten duunit soppeliksi niin voi vaikka huomenna olla vappaallakin jos siltä tuntuu!Joko Ouluun on julistettu yleinen vapaapäivä huomiselle ja Raksilaan euron tuopit?
Meillä on jo malilaulu. Ja sekin alkaa vittu väärästä kohdasta. Ei mee hyvin...Kaikki joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään. Uusi malilaulu Ouluun...
Joo ei siitä normaalisti lennä desiä jäätä, kun jarrutetaan. Siinäkin kun Ohtamaa veti vähän rajummin ns. sirklauksen, niin jäätä/loskamössöä lensi kunnon kaaressa :DJuuri mietin samaa. Ihan loskaa päältä.
Kerro sitten kun saa lopettaa.Jos tuossa on 3cm jäätä mainoksen päällä niin minun peenis on 45cm. Miettikääpä sitä.
Tietää että kohtuullisesti tulossa paskaa niskaa jos peliä ei pysty pelamaan.Jäämestaria vituttaa
Pakko tulla lesoileen.....Jos tuossa on 3cm jäätä mainoksen päällä niin minun peenis on 45cm. Miettikääpä sitä.
Olisiko tuo siis, olikin eri niminen biisi.
Lyhyt vastaus on että aika standardi tuo.3cm ennen mainosta kuulostaa aika pieneltä määrältä jäältä.
Koska pelissä sitä vinkataan kovassa vauhdissa paljon rajummin…Miksi helvetissä tuo Suomi on tuossa 10s välein hinkkaamassa tuota kohtaa?