Joo siis ehdottomasti Kärpät pitää palkita voitolla niiden paskasti hoidetusta jäästä.Miksei päätetä ottelua tähän ja huomisen voittaja jatkoon?
Muistetaan ne ruskeat kirjekuoret. Junno osti niitä aikanaan kymmenien vuosien varastot.No mitäs helvettiä? Eihän nyt Kärpille säännöt voi olla erilaiset kuin Pelicansille?
No mitäs helvettiä? Eihän nyt Kärpille säännöt voi olla erilaiset kuin Pelicansille?
Tuota ottelua ei oltu aloitettu. Siksi eri juttu, kai.No mitäs helvettiä? Eihän nyt Kärpille säännöt voi olla erilaiset kuin Pelicansille?
Jaahas, Kärppien korvaavalle pelille löytyy kyllä aikaa mutta KooKoo meinasi saada luovutusvoiton kun Isku Areena oli käyttökiellossa hetken aikaa. Näin sitä pientä köyhää potkitaan päähän.Laitetaas tännekkin eli Radio Cityllä Ilkka Mikkola(Kärppien yhteyspäällikkö) sanoi, ettei ottelua missään nimessä tuomita Kärppien tappioksi, mikäli ottelua ei pystytä tänään jatkamaan. Kuulemma todennäköisesti huomenna jatkettaisiin, joko Oulussa tai Tampereella, jos tänään jäätä ei saada kuntoon.
Minkä helvetin takia peliä siirrettäisiin?Tampere hukkuisi Ilvesläisten kyyneliin jos tässä siirretään peli huomiselle ja Kärpät menisikin jatkoon tästä parista. Kävisi jopa hieman sääliksi.
Ei pelata. Entä siellä? Teetkö töitä vai katseletko vain kännykän ruutua?Oon töissä. Pelataanko siellä vai ei?
Helposti, Lahdessa ollaan vaan vähän köyhiäNo mitäs helvettiä? Eihän nyt Kärpille säännöt voi olla erilaiset kuin Pelicansille?
Siitä ei tainnut olla mitään faktaa että Pelicansille tappio olisi tuomittu, toisessa lehdessä oli silloin että ottelun siirto seuraavalle päivälle on myös mahdollinenNo mitäs helvettiä? Eihän nyt Kärpille säännöt voi olla erilaiset kuin Pelicansille?
En minä valittaisi. Huomenna game 6 tre ja keskiviikkona mahdollinen game 7 tre, lipputulot ipalle, game 6 vaihtoetu Kärpille. Urheilullisuus täyttyisi, ja Ilves saisi taloudellisen korvauksen Kärppien töhöilystä.Tampere hukkuisi Ilvesläisten kyyneliin jos tässä siirretään peli huomiselle ja Kärpät menisikin jatkoon tästä parista. Kävisi jopa hieman sääliksi.
Ei. Klo 20.20 olisi tarkoitus jatkaa.Oon töissä. Pelataanko siellä vai ei?
Näe enemmän, CMore..Minkä helvetin takia peliä siirrettäisiin?
No jos ei tapparalaiset ole käyny sitä sielä sulattamassa piruuttaan.....Onko nyt aivan varmaa että Nokia Areenankaan jää on kunnossa?
Pelicans itse uutisoi, että on luovutusvoitto, jos hallia ei saada pelikuntoon.Siitä ei tainnut olla mitään faktaa että Pelicansille tappio olisi tuomittu, toisessa lehdessä oli silloin että ottelun siirto seuraavalle päivälle on myös mahdollinen
No sitähän kaikki tässä spekuloivat. Omasta mielestäni jos ei jää kestä niin sitten saa kausikin jäädä siihen. Myydään ne loput nakit ja lähdetään kotiin.Minkä helvetin takia peliä siirrettäisiin?
Sekin pieni ero on vielä että nyt on yhdellä päivällä mahdollista siirtää tätä sarjaa eteenpäin. Sääleissä sitä mahdollisuutta ei ollut.Jaahas, Kärppien korvaavalle pelille löytyy kyllä aikaa mutta KooKoo meinasi saada luovutusvoiton kun Isku Areena oli käyttökiellossa hetken aikaa. Näin sitä pientä köyhää potkitaan päähän.
Saattaisi riittää.Eikö tuolla keski- tai etelälapissa riitä, että avataan vaan ovet? Vähän vettä ja kyllä sen pitäis jäätyä.
Ok, tämä mennyt itseltä ohiPelicans itse uutisoi, että on luovutusvoitto, jos hallia ei saada pelikuntoon.