Ma 31.5.2021 Otteluseuranta (11. kisapäivä)

  • 37 547
  • 704
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ruotsillahan on sekin mahdollisuus jatkoon, että voittaa Venäjän varsinaisella ja Tsekki samoin Slovakian huomenna. Silloinhan Ruotsi on Slovakian edellä keskinäisen ansiosta.

Iso-Britannian voittaessa Sveitsin varsinaisella vie se samoin Ruotsin jatkoon suoralla voitolla. Kaikkea on sattunut, mutta ehkä tähän ei liikaa kannata ajatuksia uhrata.

Muutoinhan se on pelkistettynä kerätä viimeisestä pelistään 2 pistettä enemmän kuin Tsekki viimeisestään.

Harmillisesti Ruotsin saumat lohkovoittoon sulivat tuohon, kun Tshekki otti pisteitä Tanskalta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olenko väärässä?
Pistejaot:
Ruotsi - ROC 3-0
Slovakia - Tshekki 0-3
ROC - Valko-Venäjä 0-3
Sveitsi - Iso-Britannia 3-0

Lopputilanne:

Sveitsi 15
Tshekki 13
Ruotsi 12 (voitti Slovakian ja ROC:n)
Slovakia 12 (voitti ROC:n)
---------
ROC 12

Eikö me tällä lähdetä liikkeelle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Noh, alkaisi jo! Itä vastaan Länsi ; barbaarit vastaan länsimainen sivistys ; Narrit vastaan svedut. Pohjoismaisen yhteisöllisyyden merkeissä, suosikkijoukkueesta ei ole kahta sanaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
@Virveliä kainaloon Tuo kyllä maistuisi, mutta en halua alkaa ahneeksi joten olen vain tyytyväinen siihen jos saadaan Ruotsi pihalle. Toki jatkoajalle saisi mennä niin Venäjä menettäisi mahdollisesti lohkovoiton.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Näen kuulemma kaikki ottelut suorana CMoresta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Harvoin olen venäjän puolella mutta tänään olen!

Olisi se toisaaltaan irvokasta jos Ruotsi kampeaisi itsensä jatkoon ja tiputtaisi Suomen puolivälierissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ruotsalainen (ei Arttu) veti suoraan päähän.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Itse jopa toivon Ruotsille voittoa. Nyt jo jännittää, että miten kuittaavat seuraavat vuodet tämän nolouden. Svedut vihaa niin paljon häviötä, että sieltä todennäköisesti tulee täysi änärijoukkue mm-kisoihin seuraavat 10 vuotta ja voittavat saman verran kultaa. En tykkää nälkäisestä Ruotsista.

Ja onhan se aina herkullista Ruotsi kohdata missä vain kisoissa. Toivottavasti pelataan vielä Ruotsia vastaan!
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Luonnollisesti toiveissa Ruotsin voitto ja kohtaaminen puolivälierässä. Toivottavasti siirrymme nopeasti 5-1 -johtoon ja sulamme. Haluaisin kuulla Mertarannan epätoivon.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olipa vitun typerä jäähy Zubilta
 
Manataan nyt tänne, että Ruotsi voittaa suuren ja mahtavan ROCin 5-0.

Juuri näin ja finaalissa kaataa Tshekin 6-2 lyötyään eka välierissä Suomen 4-0.

Nokitan Kolmella Kruunulla: pudottavat Suomen jo puolivälierissä.
Tämä perehtymättä sarjataulukoihin: lieneekö tässä vaiheessa edes mahdollista että kohtaavat jo siinä vaiheessa?
 
Tre Kronor hoitaa nämä. Aina. Ihan vittuillakseen jättivät tilanteen näin kalkkiviivoille, jotta karjalalippikset söisivät vitutuspäissään hattunsa

Tukehtukoon! Karjalaan.

Paska paikka, kuulemma. Pari isosetää jäi sinne. Itse yritän välttää.

Not worth bones of a single Finnish trooper.

Vähän sama, kuin joku Iowalaisen farmarin poika kuolisi Afganistanissa, mutta joutuisi junalla matkustamaan ensin sinne.

No, kyllä ne pari vuotta kesti. Molemmat. Hattu päästä .

Itsekin olisin jo siihen "mie ja sie" - juttuun kypsynyt, ja todennut, että tässä seison....ampukaa puna-armeija! Please!

Joku joki oli. Isoisosetä kysyi, että loppuuko toi molotus, antakaa lisää patruunoita, mutta vittu jos toi naukuminen jatkuu, niin tulkoon vaikka Stalin itse!

En tiedä tuliko, mutta jäi sinne.

Imatralla tunsin oloni vieraaksi. Vieraammmaksi kuin Umeåssa, Brentwoodissa, Nürnbergissä tai Odensessa. Tai legendaarisessa Kyrkslättissä, jonka satamakaupunki tunnetaan nimellä Helsinki, ja lähiö Espoona. Ja maajättönä Vantaa..

Disclaimer: pientä värikynää, kukaan suomalainen ei loukkaannu, pari karjalaista ja joukko jokereita kylläkin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös