Ma 31.3.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 34 003
  • 218
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kis Kis. Aivan jäätävä syöttö, ja vielä jäätävämpi harhautus. Tietty jäätävää toimintaa Puurulalta, mihin vittuun se syöksyi?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Aika karmeita jäähyjä dumarit viheltelee ja blues rankaisee. Kerman meni ihan normaaliin laitakamppailuun ja lensi boxiin ei näin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kelleri saa muuten aika paljon hanskaa ja mailaa. Tosin itse olen seurannut vain tokan erän alusta, mutta kyllä mies taitaa "erikoiskohtelussa" olla.
 

TML

Jäsen
Harmi kun ei ole niin aktiivisesti tullut tätä sarjaa seurattua. Ekan pelin katsoin kokonaan ja silloin tällöin otteita muista peleistä. Tämän päivän peli on ainakin ollut mainiota viihdettä Suomen tasolla.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kelleri saa muuten aika paljon hanskaa ja mailaa. Tosin itse olen seurannut vain tokan erän alusta, mutta kyllä mies taitaa "erikoiskohtelussa" olla.

Tuo ottelu näyttää sen verran ratkenneelta, että Hyvönen voisi käydä antamassa vähän lisää "erikoiskohtelua".
 

TML

Jäsen
Kelleri saa muuten aika paljon hanskaa ja mailaa. Tosin itse olen seurannut vain tokan erän alusta, mutta kyllä mies taitaa "erikoiskohtelussa" olla.

Hirso varsinkin kävi ekassa erässä kokoajan päälle. On selkeästi erikoiskohtelussa eikä pelkästään goldhelmetin takia.


Pelaako se Viitaluoma tuolla?

edit. On muuten loistavaa omaan joukkueeseen uskomista tässä ketjussa! Kaikki tuki on narreilla takana. On varmaan nautittavaa pelata!
 

tutzba

Jäsen
Kyllä olisi Hirschovits voinut ampua tuosta. Näitä paikkoja ei kuitenkaan paljoa tule, joten turha syöttää enää sivulle kun on maali edessä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ylipuolet pelistä jäljellä ja bluesilla jäähy.

Hirsolta hyvää peliä pitkästä aikaa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Low-high ja pehmeät kädet... Jos noista paikoista ei tehdä, voitosta on turha haaveilla.
 

d2uce

Jäsen
Nyt tuli huti. Vain pistepörssin viisi parasta sukeltelevat. Joissakin tapauksessa saattaa myös joukkueensa kolmen parhaan pistemiehen porukka olla sukeltelemassa.

Parhaan sukeltajanhan tunnistaa joka porukasta kultaisesta kypärästä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Nyt tuli huti. Vain pistepörssin viisi parasta sukeltelevat. Joissakin tapauksessa saattaa myös joukkueensa kolmen parhaan pistemiehen porukka olla sukeltelemassa.
Kyllä Kärpiltä vaan loikkii ihan kaikki.

Saas nähdä kestääkö Blues loppuun asti. Toivoisin sarjan venyvän 7. peliin asti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös