Kis Kis. Aivan jäätävä syöttö, ja vielä jäätävämpi harhautus. Tietty jäätävää toimintaa Puurulalta, mihin vittuun se syöksyi?
Kis Kis. Aivan jäätävä syöttö, ja vielä jäätävämpi harhautus. Tietty jäätävää toimintaa Puurulalta, mihin vittuun se syöksyi?
Joopa joo, tää peli on taputeltu. Keskiviikkona uusi peli.
Kelleri saa muuten aika paljon hanskaa ja mailaa. Tosin itse olen seurannut vain tokan erän alusta, mutta kyllä mies taitaa "erikoiskohtelussa" olla.
Kelleri saa muuten aika paljon hanskaa ja mailaa. Tosin itse olen seurannut vain tokan erän alusta, mutta kyllä mies taitaa "erikoiskohtelussa" olla.
edit. On muuten loistavaa omaan joukkueeseen uskomista tässä ketjussa! Kaikki tuki on narreilla takana. On varmaan nautittavaa pelata!
No siinä tuli sitten Levoselta kuittaus. Ja saitte maalinkin.Aika karmeita jäähyjä dumarit viheltelee ja blues rankaisee. Kerman meni ihan normaaliin laitakamppailuun ja lensi boxiin ei näin.
Nyt tuli huti. Vain pistepörssin viisi parasta sukeltelevat. Joissakin tapauksessa saattaa myös joukkueensa kolmen parhaan pistemiehen porukka olla sukeltelemassa.
Kyllä Kärpiltä vaan loikkii ihan kaikki.Nyt tuli huti. Vain pistepörssin viisi parasta sukeltelevat. Joissakin tapauksessa saattaa myös joukkueensa kolmen parhaan pistemiehen porukka olla sukeltelemassa.
Hirso kaatui aika helposti. Ja Leino filmas äsken hienosti maalin.