Montakohan hyökkääjää Tappara vielä hankkii? Nuo ei vieläkään riitä.
Daa? Juu ei riitä, kun kymmenen avauskokoonpanon pelaaja on poissa pelistä. Kärpäthän luonnollisesti kestäisi tämän?Montakohan hyökkääjää Tappara vielä hankkii? Nuo ei vieläkään riitä.
Poissaolot on tiedossa.Kannattanee katsoa tämän päivän kokoonpano ehkä ensiksi…
Vaikkei Metsolaa voi varsinaisesti maaleista syyttää, vähän ihmettelen ettei Kohonen aloittanut tänään, kun Metsola veti jo kaksi edellistä peliä alle 80 torjuntaprosentilla.Jos olisi parempi maalivahti niin tasureita pukkais ;)
Ei minulla ollut tarkoitus Metsolaa dissata. ;)Vaikkei Metsolaa voi varsinaisesti maaleista syyttää, vähän ihnettelen ettei Kohonen aloittanut tänään, kun Metsola veti jo kaksi edellistä peliä alle 80 torjuntaprosentilla.
Joo vähän arvelinkin tosta hymiöstä että viestissäsi saattoi olla ripaus sarkasmia. Tulipahan nyt silti vastattua :DEi minulla ollut tarkoitus Metsolaa dissata. ;)
Siellä joku kirjoitti että hän ei saa mitään kiinni.
Kenttäpelaajat taas eivät saa aikaiseksi maaliakaan...
Kattoisin mieluummin kokoonpanoa täynnä junnuja kun yhtäkään vaihtoa numerolta #70Ihan hyvä, jotta junnut saa peliaikaa näin syyslukukaudella, kun ei tässä nyn niin hampaat irvessä pongoistakaan tartte rähjätä. Kuin laittais rahaa pankkiin. Pakotettuna mutta silti.
No sentää vaihto Kohosen maalille. Jos menis paremmin.
Olis voinu vaikka jonku kausikorttilaisen unelman täyttää ja päästää maaliin :DPaavo maaliin. Tosin tuolla puolustuspelillä suhteellisen sama, kuka siellä seisoo.
Melkein väistin Tappara-ansan, mutta taisin kompastua tänään ottamalla Leskisen...Hahhah, Liigapörssin kirous on mahtava. Kun otin jengin täyteen Tapparaa, Tappara oli sarjakärki. Nyt Tapparasta on tullut koko planeetan paskin jengi. Ja minä en aio enää ikinä vaihtaa näitä pelaajia! Hahahhahaha!