Jaha, Pekkokin aloittanut provosointinsa.
Hyvä aloittaa jo joulukuussa, parina viime keväänä se ei ole enään huhtikuussa toiminu
Jaha, Pekkokin aloittanut provosointinsa.
Onhan se noloa, edes porilaiset eivät viitsineet niin tehdä lauantaina. Olivat mukavia ja varsin hyvällä tuulella.
Kyllä niin aloitettuJaha, Pekkokin aloittanut provosointinsa.
Koska Tappara on viimeksi vaihtanut valmentajaa kesken kauden? Peli peliltä nyt Grönborgin potkut lähestyvät.
Iida taitaa olla äitiyslomalla, niin nyt mennään sitten Pekolla.
Mielenterveysongelmainenhan se taitaa olla ihan diagnosoidusti?Ei millään pahalla, mutta onko toi Bartosakki vähän vajakki? Mun mielestä suht erikoista tuuletella jotain ihan perus torjuntoja kesken pelin..
Meinas iha hiki tulla. Tulikohan pelaajilleJännäks meni. Jos Tappara olis tuohon loppuun tehnyt maalin, se olisi ollut 7-2. Pienistä jutuista oli kiinni.
Niin herää kysymys millainen ihminen kirjoittaa tälläistä. Jaksamista ja voimia.Ei millään pahalla, mutta onko toi Bartosakki vähän vajakki? Mun mielestä suht erikoista tuuletella jotain ihan perus torjuntoja kesken pelin..
Ehkä nolompi taisi olla teidän joukkueen esitys?Hieman noloa tuo maskotin vittuilu Tapparan penkin takana. Tosin ei ihan niin noloa kuin vierasjoukkueen esitys.
Tuuletti se siellä myös oman syöttöpisteen kuuluttamista, kauheaa tuollainen.Ei millään pahalla, mutta onko toi Bartosakki vähän vajakki? Mun mielestä suht erikoista tuuletella jotain ihan perus torjuntoja kesken pelin..
Ok. Ei vaikuta erityisen ammattimaiselta touhulta ja en muista kyllä aiemmilta stinteiltä vastaavaa sekoilua.Mielenterveysongelmainenhan se taitaa olla ihan diagnosoidusti?
Lue lainaamasi teksti loppuun, hyvä oli!Ehkä nolompi taisi olla teidän joukkueen esitys?
2011 syksyllä Dufva tuli Hirvosen tilalle. Nyt valmentajanvaihto ei ole tosin lähelläkään.
Ei siinä tosiaan mitään kauheaa ole. Mutta vaikuttaa aika omituiselta käytökseltä, enkä muista vastaavaa Bartosakilta aiempina kausina. Vajakki oli tosiaan huono sanavalinta, mutta siis onko henkisesti ihan 100%.Tuuletti se siellä myös oman syöttöpisteen kuuluttamista, kauheaa tuollainen.
Ei taideta olla sarjakärjessä, eli ei kannattane vaihdella?Koska Tappara on viimeksi vaihtanut valmentajaa kesken kauden? Peli peliltä nyt Grönborgin potkut lähestyvät.