Kukaan ei oikein tiedä, koska mitään ei ole ilmoitettu.Mikäs Rämön tilanne kun Zapolski pelaa noin paljon?
Ihan hyviä vihellyksiä noi kaikki. Siitä ei musta tule jäähyä jos ensin ottaa jäähyn ja sitten vippaa kiekon katsomoon.
No en ole ainakaan itse tälläistä kuullut. Erikoista kieltämättä. Mun tulkinnan mukaan siitä olis pitänyt tulla kakkonen Barysille pelin viivyttämisestä, ilman muuta.Siitä ei musta tule jäähyä jos ensin ottaa jäähyn ja sitten vippaa kiekon katsomoon.
No en ole ainakaan itse tälläistä kuullut. Erikoista kieltämättä. Mun tulkinnan mukaan siitä olis pitänyt tulla kakkonen Barysille pelin viivyttämisestä, ilman muuta.
Kyllä kiekon katsomoon heitämisestä pitäisi tulla jäähy myös pelikatkolla.Eihän siitä voi tulla jäähyä koska peli menee poikki välittömästi kun koskee kiekkoon.
Näinhän se menee kun tuota vähän pureskelee. =D Harvinainen tilanne kokonaisuudessaan, onko noista joskus vihelletty jäähyjä?Eihän siitä voi tulla jäähyä koska peli menee poikki välittömästi kun koskee kiekkoon.
Kyllä kiekon katsomoon heitämisestä pitäisi tulla jäähy myös pelikatkolla.
Kyllä kiekon katsomoon heitämisestä pitäisi tulla jäähy myös pelikatkolla.
Jokerit YV:lle. Jos nyt kestäisi edes sen 2 minsaa.