Kummalla ei kiinnosta, Lassella vai muijalla?Kyllä mää antaisin mun muijan Lasselle milloin vaan.
Kummalla ei kiinnosta, Lassella vai muijalla?Kyllä mää antaisin mun muijan Lasselle milloin vaan.
Ei hirveästi tarvitse luistella neliössä.Jokinen on av:lla hyvä
Jep, ei mahda mitään. Kärpät käänsi momentumin neljännessä matsissa sillä av-maalilla ja löi luukut kiinni.Kyllä nyt näyttäis että Kerhon eväät on syöty, ikävä kyllä.
Perunamatematiikkaa?Lucenius menettänyt kiekon tänään yhden kymmenen kertaa
Mistähän Pennanen tänään muuten itkee?
Luulin että Mestiksessä on vain huumori tuomarit mutta Liigassa on samaa tasoa. Aika halpaa tuomarointia finaaleihin.
Tuo Karvinen on hieman yksinkertaisen oloinen kaveri.
On kuitenkin tehnyt tänään enemmän maaleja kuin kaikki kerholaiset yhteensä.Tuo Karvinen on hieman yksinkertaisen oloinen kaveri.
Joukkueen eteen tehdään mitä vain!Kyllä mää antaisin mun muijan Lasselle milloin vaan.
Ok.Tämähän on yksinkertaisten miesten laji. Ja Karvinen kaukalon paras tänään.
Pitää paikkansa, mutta olen silti vähän huolissani tuosta tyypistä.On kuitenkin tehnyt tänään enemmän maaleja kuin kaikki kerholaiset yhteensä.
Tehnyt näissä finaaleissa yhden pisteen enemmän Larmia vastaan kuin Leskinen, joten pakko olla kova kaveri.On kuitenkin tehnyt tänään enemmän maaleja kuin kaikki kerholaiset yhteensä.
Tässähän on uuden kärppäbiisin kertosäkeen sanat valmiinaLärps lärps lärps. Heeeei!... lärps lärps lärps.