Ma 29.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 51 960
  • 834

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sitä mä vaan ihmettelen mistä nämä Kallion antipatiat Kärppiä kohtaan oikein tulee? Yhtenä keväänä ovat pleijareissa olleet vastakkain, silloin toki Kärpät voitti sarjan mutta kuitenkin. Ihmeellistä vinkumista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ralph

Jäsen
Sitä mä vaan ihmettelen mistä nämä Kallion antipatiat Kärppiä kohtaan oikein tulee? Yhtenä keväänä ovat pleijareissa olleet vastakkain, silloin toki Kärpät voitti sarjan mutta kuitenkin. Ihmeellistä vinkumista.
Onhan Kallio kehunut jo yhtä Kärppä-pelaaja eli Lindsteniä. Miksiköhän juuri häntä?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Onko henkinen lataus jo hiukan lässähtänyt?Kovia pelejä jo pitkään väännetty, eli kai se raja jossain tulee vastaan. Hyökkäyspeli on palannut runkosarjan tasolle, mikä ei ole hyvä juttu. Aikaa on ja kääntyy sarja nopeastikin, mutta täytyy kyllä huolissaan olla. Hyvä että Larmi hakee vähän kiukkua siellä, yleensä pelaa paremmin.

Täytyy silti ihmetellä että onkohan Larmi täysin pelikunnossakaan. Kaksi loukkaantumista tällä kaudella ja heti loukkaantumisten jälkeen pelannut lähes kaikki pelit.
Larmin viimeisen 80min pelitasosta ei kyllä ole kuin suunta ylöspäin. Eihän tuo helvetti saa mitään kiinni, sylke kaiken eteen ja liukuu ihan miten sattuu.

HPK:n kannalta sääli, hyvä maalivahti ei olisi kyllä päästänyt tuotakaan maalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ihan hyvää settiähän tuossa oli, kun Kallio osoitti että Kärpät ei karvaa yhtä aktiivisesti kuin normaalisti tällä kaudella.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Mistä tää Kallio repii nämä juttunsa? "Kärpät näyttää epävarmalta", selkeä homma.
Jos se on vaan erilainen näkemys aiheesta ? Jotain sellaista mitä itse haluaisi ja olettaisi muun joukkueen tekevän, kun itse olisi kentällä / valmentamassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan Kallio kehunut jo yhtä Kärppä-pelaaja eli Lindsteniä. Miksiköhän juuri häntä?
Totta muuten. Ja ei siinä Lindsten oli viime pelissä hyvä, mutta siitä huolimatta todella ihmeellistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On kyllä. Tompalla aivan ääni särkyy kun vituttaa Kärpät. Varmaan kyselly pelaan, mutta sanottu, että mee nevahööd vittuun.

Puolustamalla mestaruudet anyone?
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Ohhoh. Telian momentum-grafiikan mukaan ekassa erässä oli vain yksi joukkue - HPK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös