Joo Löfman vanha kaatuilija palasi. Ei loukkaantunut, minkä perusteella ulosajo olisi pitänyt tulla.
En kyllä ymmärrä miks kitistään tuomareista? Okei ulosajoa ei olis pitänyt antaa, mut 2+2 jäähyhän toi oli selkeästi.
Onko tossa sun mielestä jotain uutta että tuomarit arpoo jäähyn tilanteen jälkeen kokoonnottuaan? Tää on Liiga. 2+2 ois varmaan riittäny, mutta hepposimmistakin on ulos lennetty.
No oliko se poikittainen maila? Kerro nyt mulle.Tosi asiantuntijat taas liikkeellä. Poikittaisesta mailasta ei voi antaa 2+2 min rangaistusta. Ainoat vaihtoehdot (liigassa) on 2 min tai 5 min + pelirangaistus.
Ihmeparantuminen kun OIKEASTI loukkaantunut. Riikola loukkaantui OIKEASTi, Löfmaniin sattui.Lapppeen ranta osoittaa jälleen idiotismia, kun OIKEASTI loukkaantunut pelaaja paalaa kaukaloon ja sille vihelletään.
Mitä nää SaiPa fanit viheltelee?? :DD Löfman varmaan feikkas sen et naama aukesi ja eikä sais palata jäälle tikkauksien tms. jälkeen?
No oliko se poikittainen maila? Kerro nyt mulle.
Mitä vittua??? Onneksi jäähy tulikin juurikin tuosta makoilusta.Pitäähän sitä sen verran makoilla että saa kalastettua ison jäähyn.
Kärpät on seisoskellut ja TPS dominoi eka erää tehden kaksi. Toisessa erässä ei ole tapahtunut yhtään mitään.Mitä perhanaa, matsit ovat jo käynnissä?! Minä luulin että alkaisivat normaalisti 18.30....
Tepsi kuitenkin näemmä johtaa, voisiko joku tiivistää mitä tähän mennessä on tapahtunut TPS-Kärpät -ottelussa?
En voi varmalla tietää, kun en katso peliä. Mutta oletan sen olleen, kun siitä syystä jäähy on annettu ja ketjussa aika moni tuntui kommentoivan poikittaisesta naamaan.No oliko se poikittainen maila? Kerro nyt mulle.