Höpöhöpö, Kolvi nyt on vaan ukkosenjohdattimena fanipoikien pahalle ololle. Itse sarjassahan hän kyykytti lopulta Erkkaa ja Keklua huolella.
Sovitaan sitten niin. Ja onnea jatkoonpääsystä.
Höpöhöpö, Kolvi nyt on vaan ukkosenjohdattimena fanipoikien pahalle ololle. Itse sarjassahan hän kyykytti lopulta Erkkaa ja Keklua huolella.
Onnittelut omalle joukkueelle ja myös paremmalle tässä sarjassa.
Jokerit meinasi viedä, mutta oikeus toteutui.
Oli kyllä huikea fiilis hallissa ja näin kausikorttilaisena nautti siitä että pääsi edes paikanpäälle tätä spektaakkelia katsomaan.
HIFK veti sarjan laajemmalla materiaalilla ja esim. pakistossa meillä pelasi 8 eri kaveria, kun Jokerit veti samalla jengillä. Myös HIFK:n tasaisempi peluuttaminen toimi - Lahti ym. vaikuttivat aika väsyneiltä tänään.
Suurin pelle tässä sarjassa on kyllä Jan Lasak. Kolme uimahyppyä ja melkoista neiteilyä. Toiseksi suurin pelle on sitten Erkka. Ihan oikein Jaloselta kommentoida Erkkaa jonka itkupotkuraivarit tässä sarjassa tuomareista olivat todella säälittävän pienen miehen heittoja.
Kiitos HIFK ja hauskaa lomaa kaikille narripellekannattajille.
Onneksi Lahti pelasi niin hyvin että lähtee tämän kauden jälkeen pois narrilasta.
HIFK!
Tuosta kaikesta huomaa vain sen miten älyttömän kovat paineet Jalosella oli/on. Westerlund hoisi pelin jälkeisen haastattelun kylmän viileästä, suorastaan analyyttisesti siinä missä Jalonen oli täysin tunteiden vallassa. En sano kumpi on se parempi tapa, mutta kyllähän Jalonen olisi voinut pitää ämmä-juttunsa ihan omana tietonaan. No eipä ne paineet Jalosella tästä ainakaan helpota kun kevättä mennään pidemmälle.
No mutta kuinka paljon se auttoi jokerijoukkuetta, mikä siis oli sinun mukaasi oikeutus sanomiselle? Itse kun olen insinööri enkä lakimies, niin en oikein tiedä noita sääntöjä, että mitä saa sanoa missäkin vaiheessa sarjaa ja mitä ei. Minua kiinnostaa vain se, että kannattamani joukkue voitti.No ainakin saivat Jalosen itkun partaalle vielä voitonkin jälkeen.
Jos mummolla olis munat niin... Hentusen läpiajon epäonnistuminen ei ole hänen tämän kauden peliensä perusteella yllätys. Jäätyi.Nyt lisätietoja? Hentusen läpiajosta maali ja IFK olisi hävinnyt sensaatiomaisesti 4-2. IFK voitti Jalosesta huolimatta, luultavasti parempaa tulosta olisi tullut pygmi-Saken johdolla.
Vai olisiko nyt niin että faniämmällä ei järki pysy tunteiden mukana, näin Jalosen herrasmiesmäistä kielenkäyttöä lainatakseni?Höpöhöpö, Kolvi nyt on vaan ukkosenjohdattimena fanipoikien pahalle ololle.
Erkka ei todellakaan ole suuri. Kukaan kunnon valmentaja ei olisi pitänyt Eavesia kentällä nähtyjen tapahtumien jälkeen. Toisaalta Erkka ei kuitenkaan ole täydellinen luuseri, kuten kuminenä.Jos mummolla olis munat niin... Hentusen läpiajon epäonnistuminen ei ole hänen tämän kauden peliensä perusteella yllätys. Jäätyi.
En minäkään Kolvia erityisesti arvosta, mutta jos Erkka olisi niin suuri kuin täällä annetaan ymmärtää, niin miksei ottelusarja katkennut jo aiemmin.
Ja nyt ei siis ymmärtänyt Erkan itkua. Mitä tää kaveri ylipäätään ymmärtää?Kiitos IFK, kiitos Jokerit!
Ämmä Jalonen voisi sen verran kunnioittaa vastustajaa, että pitäisi nuo älyttömät sammakot suussaan. Ekan matsin jälkeen:
HIFK:n päävalmentaja Kari Jalonen oli erittäin tuohtunut tuomarilinjasta. Hänen mukaansa IFK kärsi tuomarilinjasta
- Minkä takia aina näin? Miksi meitä kohtaan saa aina tehdä näitä juttuja? Sitä en ymmärrä, Jalonen hermoili Helsingin jäähallin käytävillä.
Hietsussa tavataan. Linkki MTV3:n uutiseen.
Olisi ehkä ollut loistava kommentti jos tuon olisi sanonut sarjan aikana. Nyt Jalonen menetti kasvonsa ja tuosta vain huomaa, että taisi Jalonen itse olla hermoromahduksen partaalla Erkan sumppukiekon ja lausuntojen takia sarjan aikana.
Tyylikkäästi hoidettu haastattelu, eli taistelu on ohi ja silloin annetaan palaute. Turha sekoittaa joukkuetta ja mediaa antamalla "mitään ylimääräistä" kesken ottelusarjan. Erkka heitteli kamaa ja kitisi kesken sarjan, Kojo tyylikkään rennosti antoi palaa vasta sarjan loputtua.
HIFK:n päävalmentaja Kari Jalonen oli erittäin tuohtunut tuomarilinjasta. Hänen mukaansa IFK kärsi tuomarilinjasta
- Minkä takia aina näin? Miksi meitä kohtaan saa aina tehdä näitä juttuja? Sitä en ymmärrä, Jalonen hermoili Helsingin jäähallin käytävillä.
Linkki MTV3:n uutiseen.
Onneksi olkoon koko joukkue. Hienosti hoidettu jatkoon nimenomaan luottamalla omaan tekemiseen. Extrapropsit Riksmanille, Kankaanperälle, Granlundille, Kuhdalle, Haatajalle, Petrellille ja Järventielle.