Kato saatana, olin jo niin kännissä etten etes huomannu paljon kello oli. Noh, huomenna uusi yritys :DJos Suomessa olet, niin taidat olla vähän myöhässä noitten kännien kanssa?
Minä en oikein ymmärrä tuota aikalisästä meuhkaamista. Tuollahan on kokoajan aikalisän mittaisia taukoa. Miksi vitussa se aikalisä pitäisi turhaan käyttää, kun sitä voi oikeasti tarvia esimerkiksi ottelun viimeisillä minuuteilla.7.17 meni 3-1->3-5 ja J.Jalonen ei nää aiheelliseksi vaihtaa maalivahtia/ottaa aikalisää. Mun päähän käsittämätöntä.
Aivan järkyttävän paljon saa käyttää mailaa Pulju-Aho-Laine-ketjua vastaan. Puolen minuutin aikana varmaan 3-4 selvää koukkaamista
Kyllä tuo ykkösketju vaan on ihan yössä. Auttaisiko sentterin vaihto vai mistä kiikastaa? Jotain kuitenkin täytyisi tuolle tehdä, että alkaisi toimia.
Jotain todellakin pitäisi tehdä, tosin mielestäni Hintz se paras mies tuosta kolmikosta on ollut.Kyllä tuo ykkösketju vaan on ihan yössä. Auttaisiko sentterin vaihto vai mistä kiikastaa? Jotain kuitenkin täytyisi tuolle tehdä, että alkaisi toimia.
En minä nyt ihan liikaa Vehviläistä osaa syyttää. Aivan järkyttävän paskaa puolustamista enemmänkin.
Mitä vitun hyötyä siitä on "ottelun viimeisillä minuuteilla" jos toisessa erässä vastustaja lyö jokaisella laukauksella kiekkoa reppuun ja peli pahimmassa tapauksessa ohi?Minä en oikein ymmärrä tuota aikalisästä meuhkaamista. Tuollahan on kokoajan aikalisän mittaisia taukoa. Miksi vitussa se aikalisä pitäisi turhaan käyttää, kun sitä voi oikeasti tarvia esimerkiksi ottelun viimeisillä minuuteilla.
Mistä näitä selvännäkijöitä sikiää..omanpään virheet pois ja hyvää tulee. Ilman sitä jäähyn jälkeistä sekoilua, tää oli mun silmään täysin suvereeni erä Suomelta. Suomi hallitsee jokaista osa-aluetta. Nopeat kontrolloidut lähdöt vielä vähän takeltelee, mutta pienellä viilauksella näyttää hemmetin hyvältä.